• Vandaag is er echt wat stoms gebeurd, echt héél stom.
    Een meisje zat ronduit te praten over Justin Bieber, en een ander meisje zei iets van "Dat jij hem zo geweldig vind." En toen werd dat meisje boos en wou haar slaan. Maar dat is een goede vriendin van mij, dus ik zei "Laat elkaar gewoon met rust." Dat probleem was gewoon geklaard, maar toen een jongen "Gay" begonnen te zeggen enzo, stond dat meisje op en liep op de jongen af. We wisten eerst niet wat ze zou doen.. Gewoon uitschelden ofzo, maar toen ze hem een bloedneus sloeg kwam iedereen in actie en begon ze 'uit elkaar te halen.' Maar het lukte niet, dat meisje rende op hem af en hij viel op de grond. Ze gaf hem allemaal dreunen tot hij niet meer tegenspartelde. Hij zat te huilen en dat meisje rende ook huilend naar de wc.
    Zo zielig, ik wou dat meisje best wel wurgen. Echt stom, dat mensen dat voor Bieber doen. =S

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    We accept the love we think we deserve.

    Ik weet niet wat ik nou grappiger vind, dat ze ruzie maken om JB, of dat dat meisje die jongen gewoon owned haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Well, het is natuurlijk heel erg overdreven dat ze hem een bloedneus slaat, maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat ze gek wordt dat iedereen hem 'gay' noemt.


    It's time to be happy again.

    Tyrael schreef:
    (...)
    Bitchfight om een bitch... Bitchception...
    Oh my ... x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hilfiger schreef:
    Well, het is natuurlijk heel erg overdreven dat ze hem een bloedneus slaat, maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat ze gek wordt dat iedereen hem 'gay' noemt.

    Hij is 2 uur bewusteloos geweest in 't ziekenhuis, dus ik vind dat echt kut van dat meisje hoor.


    We accept the love we think we deserve.

    Backyard schreef:
    Ik weet niet wat ik nou grappiger vind, dat ze ruzie maken om JB, of dat dat meisje die jongen gewoon owned haha.

    Het meisje sprong op hem en hij lag daar maar op de grond. Je moest het eens zien.. Dat meisje had ook nog eens boeken in haar hand. Zo zielig.


    We accept the love we think we deserve.

    Beliebers zijn maf.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Claw schreef:
    (...)
    Hij is 2 uur bewusteloos geweest in 't ziekenhuis, dus ik vind dat echt kut van dat meisje hoor.

    Hij zat eerst te huilen en daarna was hij twee uur bewusteloos in het ziekenhuis?


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Tyrael schreef:
    (...)
    Hij zat eerst te huilen en daarna was hij twee uur bewusteloos in het ziekenhuis?
    Dat is idd wel vreemd?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tyrael schreef:
    (...)
    Hij zat eerst te huilen en daarna was hij twee uur bewusteloos in het ziekenhuis?

    Ja. Dat is zo. Hij zat te huilen, toen is dat meisje dus huilend weggerend. Daarna voelde hij zich duizelig en ging naar 't ziekenhuis en toen viel ie flauw en werd ie 2 uurtjes lang niet wakker enzo. Dat had ik er niet bij gezegd.


    We accept the love we think we deserve.

    Dumbledore schreef:
    Sad, just sad. D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Claw schreef:
    (...)
    Ja. Dat is zo. Hij zat te huilen, toen is dat meisje dus huilend weggerend. Daarna voelde hij zich duizelig en ging naar 't ziekenhuis en toen viel ie flauw en werd ie 2 uurtjes lang niet wakker enzo. Dat had ik er niet bij gezegd.
    Dan sla je die persoon toch niet bewusteloos.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tranquillity schreef:
    WTH, en dat alleen voor Bieber?
    Dat kind is goed gestoord


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Raaaaaaaaaaaaaaaar...


    I recycle my thoughts.

    Omg fail o.O


    Love sheds light one the darkest of times

    wow overdreven hoor, maar ook wel zielig voor het meisje!