• ja mag dat?

    want ik wordt echt ALTIJD gepest op school, en er word achter me gelachen geen idee waarom. thuis kan ik er niet over praten omdat ik bang ben voor hun reactie en ik moet echt elke dag hulen nu ook, net toen ik van school was kwamen van de 4e klassers naar me toe van ''discobalkop'' alleen omdat ik er een beetje paars doorheen heb. ik heb daar echt moeite mee. het doet me echt pijn. warschijnlijk maken jullie dit ook mee, maar die mensen op school zijn van '' like i care''


    xxxVIP

    (...)

    haha =D
    tis best grappig ja =D


    Heb ik je toch nog aan het lachen gemaakt?(A)
    Nee maar je kunt altijd bij mij terrecht,ik wil je ook wel m'n telefoonnummr geven via msn,zodat je me kunt bellen als er iets is?Veel sterkte in ieder geval lieverd<3(flower)


    Lalalalalalalala.

    onthoud dit maar: They laugh about me because I'm different,but I have to laugh about them because they look all the same

    x] Tjaa bij mij werkt het hoor^^

    Die is echt goed :D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    (...)

    Heb ik je toch nog aan het lachen gemaakt?(A)
    Nee maar je kunt altijd bij mij terrecht,ik wil je ook wel m'n telefoonnummr geven via msn,zodat je me kunt bellen als er iets is?Veel sterkte in ieder geval lieverd<3(flower)


    dankje schatje <33 houvanjou(H)

    (...)

    dankje schatje <33 houvanjou(H)


    Alsje lieverd<33

    ilu«3


    Lalalalalalalala.

    Ja, ik weet precies hoe je je voelt. Op de basisschool was 't bij mij ook altijd zo, geen idee waarom :S Maar 't ligt gewoon aan hen, ze doen da alleen maar omdat ze dan zeker zelf cool en interessant lijken. Zielig gewoon. Het beste is om het toch tegen je moeder te zeggen of tegen een ander persoon die je kan helpen. En geef hen gewoon een opmerking terug. Hun zijn zeker niet meer waard dan jou, in mijn ogen minder. Zielige sukkels :@ In ieder geval sterkte!

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ja, k weet precies hoe je je voelt. Op de basisschool was t bij mij ook altijd zo, geen idee waarom :S Maar t ligt gewoon aan hen, ze doen da alleen maar omdat ze dan zeker zelf cool en interessant lijken. Zielig gewoon. Het beste is om het tog tegen je moeder te zeggen of tegen een ander persoon die je kan helpen. En geef hen gewoon een opmerking terug. Hun zijn zeker niet meer waard dan jou, in mijn ogen minder. Zielige sukkels :@ In ieder geval sterkte!

    xxx B(K)


    tnX =)
    ik zeg wel altijd iets terug fzo, maar hun zijn zegmaar ''populairder'' dan ik. ds als ik nog iets ergers enzo zeg, komt de hele school op mij, daarom hou ik ook mijn mond en werk verder ot ik groot ben dan zie ik wel verder,

    Dan zijn ze wel laf dat ze de hele sgool nodig hebben om hen te 'helpen' zeg. Domme poopulariteit. Ik heb nooit om populariteit gegeven en nu nog niet. Later als ze van school af zijn betekenen ze helemaal niets voor iemand en zijn ze gwn oud vuil. Serieus. Das gewoon een bepaalde fase van de puberteit. Maar als je het tegen iemand zegt voel je je wel meteen veel beter. Tenminste dat had ik dan. Dan heb je gwn het gevoel dat er mensen zijn die om je geven en je helpen en je wél accepteren zoals je bent. De wereld zou maar saai zijn als iedereen hetzelfde was. Jij bent jij en ik weet zeker dat je egt super bent! (Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Naar mij roepe ze vanalles :')
    but i don't care XD
    mn ouwers wete het ook da ze vnalles naar mij roepe wnt kheb hun da gezgd,en khm ook tege hun gezegd da het mij ni veel kan schele :')
    Dusja XD

    Ik werdt vorig jaar ook best wel gepest. Nu negeer ik mensen altijd op zo'n manier dat ze heel beledigd zijn. 'k Weet niet precies hoe maar het werkt wel. Of ik ga ze zelf uitlachen, dat wil ook nog wel eens succes hebben x] But yeah, je kan denk ik het beste doen alsof het je geen reet kan schelen. Dat deed ik ook. Nog sterker, ze noemden mij een faker, en toen ben ik heel blij tegen iedereen gaan vertellen dat ik Fake was en nog trots ook. x] Toen werdt het een beetje moeilijk voor ze x"D But, nouja zoals ik al zei; Echt gewoon negeren. Nóóit denken dat ze dat persoonlijk bedoelen, want dat is niet zo. Het is gewoon áltijd gewoon om maar íemand te stangen.
    Het enige goede advies wat ik je hierbij nog kan geven, is dat je gewoon jezelf moet zijn. Ga je niet anders voor doen zodat zij stoppen, want dat vinden ze alleen maar leuk. Dan denken ze dat je het om hun doet.
    Veel succes, en sterkte! Als er iets kun je me PBen hoor :-)
    x n_n


    Mew <3

    Tuurlijk mag dat :D

    ik luister wel hoa...

    weetje vroeger was ik ook zoveeeel gepest hea... niet normaal... en nu? :o helemaal niet meer :D

    tips nodig?? stuur maar pb/gb

    love yaaaa

    xxx


    Uzumaki Naruto<3

    Trek u da gwn nii aan! x]
    I know! Makelijker gezegt dan gedaan éé :p Ma wete vr ik wordt op school ook 'gepest' me gij emowijf fs. ma ik trek mij da dus keer totaal nix vn aan! Ik ben wii ik ben en das genoeg vr mij! En ga er NOOIT op in en lach in uzelf dan omda ze u nagapen omda ge anders zijt en da ge er zo zelfzeker bijloopt. (ma dan moe ge der ng zelfzeker bijlopen ook ma swat x]) (K)


    If music be the food of love, play on!

    Ey meis,

    Ik maak nu just zelfde als u mee :D Ik heb al mijn moed bij elkaar geraapt en naar mijn titularis / mentor gegaan en met haar gepraat. Ze zou het in de klas al oplossen en ze heeft het door gegeven aan leerlingenbegeleiding. Ze helpen me nu en het minste beetje dat ze me pesten moet ik het gaan zeggen.

    Ik heb ook alle moed bij een geraapt en het tegen mijn ouders gezegd. Ik was ook bang voor hun reactie maar het was voor niks nodig. Ze steunen me nu. En mijn beste vriendin heeft me super geholpen.

    XxX

    Ik werdt vorig jaar ook best wel gepest. Nu negeer ik mensen altijd op zo'n manier dat ze heel beledigd zijn. 'k Weet niet precies hoe maar het werkt wel. Of ik ga ze zelf uitlachen, dat wil ook nog wel eens succes hebben x] But yeah, je kan denk ik het beste doen alsof het je geen reet kan schelen. Dat deed ik ook. Nog sterker, ze noemden mij een faker, en toen ben ik heel blij tegen iedereen gaan vertellen dat ik Fake was en nog trots ook. x] Toen werdt het een beetje moeilijk voor ze x"D But, nouja zoals ik al zei; Echt gewoon negeren. Nóóit denken dat ze dat persoonlijk bedoelen, want dat is niet zo. Het is gewoon áltijd gewoon om maar íemand te stangen.
    Het enige goede advies wat ik je hierbij nog kan geven, is dat je gewoon jezelf moet zijn. Ga je niet anders voor doen zodat zij stoppen, want dat vinden ze alleen maar leuk. Dan denken ze dat je het om hun doet.
    Veel succes, en sterkte! Als er iets kun je me PBen hoor :-)
    x n_n


    tnX

    zal ik doen!