• Hee =D

    Foto: Zie FB ^^
    Naam: Chaja de Leeuw
    Bijnamen: Appeltje, Chaaj, Chajo, ChajaCHAOS, Nerd, Loser, en Kizt =D
    Leeftijd:13 [Word 14 op 26april ;d]
    Woonplaats: Hilversum
    Kort iets over mezelf:
    Hee, ik ben Chaja.
    Ik ben 13 jaar, word 14 op 26 apr.. Ik doe Gymnasium, eerste klas, en dat komt doordat ik ben blijven zitten. Waarom ik ben blijven zitten? Dat is een lang verhaal, wat ik zeker wel zou willen vertellen, indien er naar gevraagd wordt.
    Verder.. Hou ik echt veel van schrijven. Het is iets wat ik altijd al heb gedaan, en waar ik waarschijnlijk nooit mee zal stoppen. En ook ik schrijf en teken, tot de grote ergenis van de leerkrachten bij ons op school, op al mijn schriften, en (gekafte) boeken. Zo ook vanmiddag, tijdens Nederlands, schreef ik in 1 keer 2 kantjes van een A5 schrift vol met een nieuw [binnenkort op Q, te lezen] verhaal.
    Verder..
    Nouja, ik slaap meestal niet. Ik denk na, en probeer wakker te blijven.. Dat werkt voor mij namelijk veel beter dan slapen. (:
    Ik ben blond-zwart [zwart geverfd ofcourse :3] ben nogal breed [vind zelf eerder dik, maarja (A)] heb een blanke huids kleur, en groen-bruine ogen, met een klein bruin pigment in beide.
    Ik heb drie boer(tje)s, 1 oudere, en 2 jongere. [6, -bijna 7-, 11, en 17.] Ik woon natuurlijk bij mijn ouders, [ookal hebben zij serieuse overwegingen om mij in een internaat te plaatsen ):] enja.. Dat was het wel ;d
    Ohja, en ik ben 'fan' van;
    Tokio Hotel
    Jonas Brothers
    Arctic Monkeys
    Ashley Simpson
    Avril Lavigne
    Blof
    Boys Like Girls
    Chris Brown
    Coldplay
    Counting Crows
    JVD
    Drake Bell
    Evanesence
    Fall Out Boy
    Flyleaf
    Gavin DeGraw
    Green Day
    Jason Mraz
    Kane
    LaFee
    P!nk
    Paramore
    The Medic Droid
    The Veronicas
    Panic! at the Disco
    The Wombats
    The Ting Tings
    Three Doors Down
    Three Days Grace
    Voicst
    Van Velzen
    Within Temptation
    Bring Me The Horizon
    30 Seconds To Mars
    Enmeer.. ^^
    KOESJA.x3


    all I want for christmas is a girlfriend

    Niemand die het leest XD


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik lees het wel =)

    Ik lees het wel =)

    Danku <3
    En, wat vind je van mijn saaie leventje? :3


    all I want for christmas is a girlfriend