• Je kunt onder een bericht kiezen of je geen notificatie wilt, alleen een notificatie bij de eerste reactie na jou of een notificatie bij elke reactie na jou.

    Is er geen optie dat je alleen een notificatie krijgt als iemand je quote? Want da's toch handiger dan meteen een abo nemen? :']

    Edit: Ik heb Rutger de suggestie in een pb gestuurd (;

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 23:07 ]


    Caution first, always.

    Nee, die is er niet, wel eens voorgesteld volgensmij.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nou, zoals je zelf misschien hebt gezien is die mogelijkheid er niet. Volgens mij was er wel iemand die het voorstelde, maar het is er (nog) niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat zou eigenlijk wel handig zijn vind ik.

    Nevada schreef:
    Nou, zoals je zelf misschien hebt gezien is die mogelijkheid er niet. Volgens mij was er wel iemand die het voorstelde, maar het is er (nog) niet.

    Ja, dat heb ik inderdaad gezien n_n Maar het leek me zo voor de hand liggend, dus ik twijfelde of er geen oplossing voor was.


    Caution first, always.

    Sensible schreef:
    Dat zou eigenlijk wel handig zijn vind ik.

    Dacht ik dus ook ^^


    Caution first, always.

    Sensible schreef:
    Dat zou eigenlijk wel handig zijn vind ik.


    None but ourselves can free our minds.

    Voor. (:

    Maak een suggestie :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het een goed idee, maar volgens mij is het inderdaad al een keer voorgesteld.

    Sensible schreef:
    Dat zou eigenlijk wel handig zijn vind ik.


    I was an angel living in the garden of evil

    Stel het aan hoeheetienouookalweer, ohja, Rutger. Stel het aan Rutger voor ofzo (:


    26 - 02 - '16

    Het zou handig zijn. Volgens mij zou dat ook niet al te moeilijk zijn om te programeren, te zien aan wat Rutger al allemaal gedaan heeft, maar dat kan aan mij liggen.
    Stel het voor!


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Het zou handig zijn. Volgens mij zou dat ook niet al te moeilijk zijn om te programeren, te zien aan wat Rutger al allemaal gedaan heeft, maar dat kan aan mij liggen.
    Stel het voor!

    Ik heb hem een pb'tje gestuurd (;


    Caution first, always.

    Sensible schreef:
    Dat zou eigenlijk wel handig zijn vind ik.


    Save me from myself.

    Oké, ik ben totaal voor.