• Ieuw, werk! Inderdaad, ja, maar helaas moet je toch werken voor centjes. Echter valt werk al heel erg mee als je het een beetje leuk vindt.
    Momenteel werk ik bij de McDonald's en daar ben ik helemaal klaar meer, dus ik ben opzoek naar een nieuw baantje, dus bij deze mijn vraag:

    Waar werk jij en is het een beetje leuk?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2018 - 20:22 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ikea. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ga zo snel mogelijk stoppen met mijn werk als folderbezorger. Ik probeer nu een baantje te krijgen bij de appie


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Ik ben nu aan het werk bij de Albert Heijn als kassamedewerkster, en ik ben bezig met het traject voor teamleider! Over een paar weekjes heb ik mijn gesprek ☺️ voor de tweede keer, de eerste keer helaas niet door gegaan omdat ik een aantal dingen niet had afgerond - was mij niet verteld dat dit moest, helaas


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb werk, maar ik zoek naar wat anders doordat ik daar niet op mijn plek ben.


    26 - 02 - '16

    Ik wil graag vakken gaan vullen. Lijkt me echt geweldig! (cool)

    Teamleider? Wat gaaf!


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Muizlet schreef:
    Ik wil graag vakken gaan vullen. Lijkt me echt geweldig! (cool)

    Teamleider? Wat gaaf!


    Hahaha, is ook leuk!

    Ja ik heb een tussenjaar en ben een aantal maanden geleden gevraagd! Ik ga overigens volgend jaar gewoon weer naar school dus het is voornamelijk voor avonden en weekenden, maar wel heel fijn!


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik werk nu als kamermeisje in een hotel en het bevalt me heel erg. Ik mag met muziek op werken, mag drinken tijdens werk, heb mijn eigen etage en het is over het algemeen een baantje waar je gewoon door moet werken en niet teveel bij moet nadenken. De eerste twee-drie weken zijn wel zwaar tho, als je niks gewend bent :'D Het is echter wel een baantje dat voor de ochtend/middag is


    El Diablo.

    Ik zit achter de kassa in de supermarkt en dat bevalt prima haha


    chaos makes the muse

    Ik werk ook bij Albert Heijn op de 'vers' afdeling (ik weet even niet hoe je het moet noemen). Het werk zelf is best wel saai en eentonig, dus je moet het echt van je collega's hebben (':


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik ben jobstudent aan de receptie van Sunparks De Haan, dat combineer ik met toezichthouden in het zwembad van het park. Because één taak is saaaaaai!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik werk bij PostNL op zaterdag. Ik doe dit nu al meer dan een jaar en het is wel leuk, zolang het maar goed weer is (:

    Ik heb vijf jaar lang bij de Intertoys gewerkt en dat was echt gewéldig.


    Ik pas op en werk bij Scholen in de Kunst, bij voorstellingen etc om de mensen op tijd op de goede plek te zetten. Erg leuk!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb drie jaar lang bij een bioscoop gewerkt en was allround medewerker: van kaartverkoop tot achter de bar tot zaalcontroles. Met het extraatje om gratis naar de films te mogen. Superleuke aanrader ook als je jezelf op sociaal gebied wil ontwikkelen. Heb heel veel grut van verlegen tiener tot zelfverzekerde jongvolwassene zien gaan!

    Momenteel loop ik al enkele maanden stage // werk bij een hotel in de bediening. Horeca, dus gewoon. Ook geweldig en je leert er echt hard door werken en tevens de mogelijkheid om je talen beter te spreken. Zowel avonden als ochtenden en een heel Internationaal team.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben verkoopmedewerker bij de MediaMarkt op de Entertainment/Hi-Fi/Portable afdeling!


    — Inner peace, it's hard to find. —