• God wat is het warm zeg. Ik kan echt niet slapen door die hitte, dus heb mijn laptop maar weer opgestart.
    Wat doen jullie als jullie niet kunnen slapen?


    I recycle my thoughts.

    Je moet op je rug liggen :-) Ik lag gisteren op mijn rug en toen draaide ik me op mijn buik en ik merkte dat het veel frisser was als ik op mijn rug lag :'D
    Nuja, de pc heeft ook warmte af, waardoor het in je kamer alleen maar warmer wordt D: Ik blijf in de zomervakantie ook langer op dan anders. Ik kan ook echt niet slapen met zo'n warmte ><

    Capulet schreef:
    Je moet op je rug liggen :-) Ik lag gisteren op mijn rug en toen draaide ik me op mijn buik en ik merkte dat het veel frisser was als ik op mijn rug lag :'D
    Nuja, de pc heeft ook warmte af, waardoor het in je kamer alleen maar warmer wordt D: Ik blijf in de zomervakantie ook langer op dan anders. Ik kan ook echt niet slapen met zo'n warmte ><

    Haha, achja mijn kamer was toch al warm (huil)


    I recycle my thoughts.

    Eve schreef:
    (...)
    Haha, achja mijn kamer was toch al warm (huil)

    Ja de mijne ook. Maar ik heb de indruk dat het vandaag toch behoorlijk frisser is dan gisteren :-)

    Ik hoef gelukkig nog niet te slapen :P Heb lekker vrij morgen, dus ik kan het zo laat maken als ik maar wil. Als ik niet kan slapen, houd ik toch mijn ogen dicht en hoop ik dat ik in slaap val xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Capulet schreef:
    (...)
    Ja de mijne ook. Maar ik heb de indruk dat het vandaag toch behoorlijk frisser is dan gisteren :-)

    Oh, nou hier in ieder geval niet... even warm was het vandaag in het zuiden van NL gok ik. Gelukkig koelt het morgen af.


    I recycle my thoughts.

    nerveus schreef:
    Ik hoef gelukkig nog niet te slapen :P Heb lekker vrij morgen, dus ik kan het zo laat maken als ik maar wil. Als ik niet kan slapen, houd ik toch mijn ogen dicht en hoop ik dat ik in slaap val xD

    Haha, ja ik heb sinds vanmiddag vakantie dus hoef ook nog niet per se in bed te liggen eigenlijk.


    I recycle my thoughts.

    Wat doe ik als ik niet kan slapen?
    Zijn.
    Maar dat doe ik ook als ik slaap.
    Nee jk, ik doe aan random gesprekken op msn.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik probeer wel te slapen.


    Your make-up is terrible

    Ik probeer dan niet te slapen, en dan .. val ik vanzelf in slaap.


    Everything is worse without music.

    Ohjaa, vannacht was echt hel, ik kreeg mn laptop niet mee naar boven. En heb daar eerst een hele tijd gewoon gelegen. toen rond iets van half 12 begon het keihard te regenen en te onweren. Nouja toen kon ik al helemaal niet meer slapen. Heb ik een boek gepakt. heb ik rond 3 uur weggelegd. Weer naar boven gestaard en om 4 uur eindelijk in slaap -.-''


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ja ik heb daarna mijn laptop afgesloten en ben gewoon gaan liggen en wachten tot ik in slaap viel.


    I recycle my thoughts.

    Ik heb zo een ding uit mijn moeders kamer gepikt, en je moet maar op 1 knop duwen, en dan krijg je frisse lucht. Zeg maar een mini-airco op batterijen?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~