• hey ik zoek mensen die mijn serie <3BlackRoses<3Tequila<3Room483<3TokioHotel<3 maken,,en er in willen als voorlopige vriendin van Tom,, maar die word dan wel vervangen door mijn andere vriendin die er al in zit,, maar dat durt nog wel een tijdje,,,, dus wie wil de

    voorlopige vriendin zijn van tom: geef je naam,, je leeftijd,, uiterlijk + een foto het liefst,, hobbys en karakter ,, dat si al wat ik moet weten,,

    het liefst iemand dat mijn serie al maakt,, die is nu al tot deel 23 dus als je der in wilt moet je maar efe eerst hem maken,,, ik pak de meest geschikte persoon eruit,,, .<333333333Char.<333


    *He's the one.

    Heey <33 (H)
    Naam;; Miichelle de wit
    Leeftyd ;; 14 :)
    Uhm uiterlyk;; foto zet ik wel even in me foto boek! Ben 1,70 lang.. Blond draag wel meer zwart en grys dn felle kleuren maar ik draago ook leuke felle kleurtjes :D
    Hobby's ;; :Paardryden en Dansen ( me hobby's zijn ook msnee , computere en muziek luisteren XD )
    Karakter : UHmm.. ik weet niet hoe je dat overjezelf moet zeggen ! uhm soms onzeker kan heeeel erg gemeen zijn (A) .. uhm meestal wel vrolyk aleen heb ook wel eens me momenten dat ik me echt kut voel!
    maarjaa als je vragen heb moet je ze maar stelle !
    ik hoop dat ik het word want ik speel in geen 1 quiz want niemand wil mij :(
    dikke kus Miich <33 (H)

    hoii

    naam : Samantha mulder
    leeftijd : 16 jaar

    uiterlijk : www.hyves.nl/x-smnth alleen ik heb nu bruin haar, ik ben 2.65 lang en mijn kleding styl is street-style

    hobby's : tennis,drama,dans en zang

    karakter : ik kan egt een enorme bitch zijn maar ondanks dat sta ik wel voor iedereen klaar
    altijd vrolijk.

    nou ik hoop dat je er iets mee kan

    kus samantha

    naam: Laura
    leeftijd:14
    uiterlijk:blond, 1.73, ik draag het meeste zwart&roze bijelkaar. en als je perse een foto wil, dan moet je het even zeggen..:P
    hobby's:TOKIO HOTEL, naar buiten met vriendinnen, msn/pc. in de h&m winkelen
    karakter:moeilijk, maar ik ben meestal wel vrolijk
    ANY QUESTIONS LEFT?
    x


    You'd took my breath but I'll survive.

    hoii

    naam : Samantha mulder
    leeftijd : 16 jaar

    uiterlijk : www.hyves.nl/x-smnth alleen ik heb nu bruin haar, ik ben 2.65 lang en mijn kleding styl is street-style

    hobby's : tennis,drama,dans en zang

    karakter : ik kan egt een enorme bitch zijn maar ondanks dat sta ik wel voor iedereen klaar
    altijd vrolijk.

    nou ik hoop dat je er iets mee kan

    kus samantha


    srry maar k moet t ff zegge: ben jij 2.65 cm lang?!:O