• Hoi liefste Q'ers!
    Ik ben momenteel bezig met het schrijven van een nieuw verhaal, maar de naam van mijn hoofdpersonage blijft een struggle. Ze is een robot, die eruit ziet als een mens. Ik wil dat haar naam Allison wordt, maar verkort, en daar zijn verschillende opties voor:
    - Ali
    - Aly
    - Alli
    - Ally
    Aangezien ik vergeten ben om de poll in het topic te zetten, is hier een link naar de normale poll: klik!
    Ze zal ook altijd aangesproken worden met deze verkorting, dus kies niet een optie omdat die het dichtst bij Allison ligt (:

    Wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2019 - 9:45 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Je pol is nog niet beschikbaar/ geactiveerd!
    Maar zelf prefereer ik Aly.


    Stenenlikker

    Oeps, ik heb het aangepast!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ali zou ik meer uitspreken als lezer als aa-lie. Op zijn moslim jongens. Ik zou eerder ally of aly nemen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Ali zou ik meer uitspreken als lezer als aa-lie. Op zijn moslim jongens. Ik zou eerder ally of aly nemen.


    Ja, dat is net de uitspreekwijze die ik niet wil. Dus dan neig ik meer naar Ally of Alli


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Histoire schreef:
    Ali zou ik meer uitspreken als lezer als aa-lie. Op zijn moslim jongens. Ik zou eerder ally of aly nemen.


    Same, ik zou gaan voor Ally


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb een Allison in mijn TW fanfic en ik schrijf 'Alli'. Sowieso dubbel L want de volledige naam schrijf ik ook met dubbel L, maar dat is maar net wat jezelf mooier vindt, I guess 🤷🏼‍♀️


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik zou voor Alli gaan (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik vind Aly het mooiste, maar tegelijkertijd stoor ik me er dan aan dat de echte naam dubbel l heeft en deze niet en dat die ook geen y heeft :') ik zou dan toch voor Alli gaan denk ik, want dat klopt tenminste met de officiële naam haha


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Garou schreef:
    Ik zou voor Alli gaan (:


    26 - 02 - '16

    Als het in een niet Engelstalig gebied is, zou ik voor Alli gaan. Anders voor Ally (:


    Mhm?

    Ally.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik lees 'Ally' op z'n Engels als 'ellai' (wow that looks like crap). Als in 'geallieerde', in een oorlog of zo. Daarom zou ik voor Alli kiezen.

    Alli vind ik het best passen bij haar naam, maar Ally geeft me meer een robotvibe. However, ik heb dezelfde neiging als CptJohnRiley hierboven: ik lees die laatste ook eerder als het zelfstandig naamwoord "ally" (/ælaɪ/). Ali zou ik nog oké vinden als je haar volledige naam als "Alison" had geschreven, maar lijkt wat vreemd als er een dubbele l in de volledige naam staat. Aly is voor mij de enige echte no-go, dat zou ik totaal nooit uitspreken als /æli:/.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon