• en ga maar weer verder. (:
    #yeah


    Life is a beautiful struggle

    Ever schreef:
    (...)

    dit is de 17de of 18de

    Nee want de 17 was 251, want die had ik willen maken omdat ik 17 ben. En we zijn nu 2 verder, dus nouja...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Nee want de 17 was 251, want die had ik willen maken omdat ik 17 ben. En we zijn nu 2 verder, dus nouja...


    oke, sorry ik vergiste me.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ever schreef:
    (...)

    ik wil je wel opvrolijken.

    jeeeeej. (:


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    (...)
    jeeeeej. (:


    yayayya! (hoera)


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Kingston schreef:
    (...)
    jeeeeej. (:


    wat is er dan?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ever schreef:
    (...)

    wat is er dan?

    ik zou vandaag een blackberry torch krijgen, want mijn blackberry curve heeft heel veel kuren enzo, nouja don't care, maar oma die kon dus haar abonnement verlengen en een nieuwe mobiel te krijgen dus ik helemaal blij dat ik die mobiel dan mocht uizoeken, dus ik dat gedaan, komen we aan bij the phone house blijkt dat ze een verkeerde datum hebben doorgegeven en dat het volgens jaar pas kan, dus die t-mobile heeft een fout gemaakt en nu ben ik chagrijnig. want ik verheugde me er écht heeel erg op. $


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    (...)
    ik zou vandaag een blackberry torch krijgen, want mijn blackberry curve heeft heel veel kuren enzo, nouja don't care, maar oma die kon dus haar abonnement verlengen en een nieuwe mobiel te krijgen dus ik helemaal blij dat ik die mobiel dan mocht uizoeken, dus ik dat gedaan, komen we aan bij the phone house blijkt dat ze een verkeerde datum hebben doorgegeven en dat het volgens jaar pas kan, dus die t-mobile heeft een fout gemaakt en nu ben ik chagrijnig. want ik verheugde me er écht heeel erg op. $


    dat is heel erg balen, maar je kunt er niets aan doen. Maar je hebt een nieuwe volgend jaar, hoe balen het nu ook is.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik ben ook pissed off.
    Ik zou vandaag mijn schoenen krijgen die ik besteld had en die zouden bezorgt worden door TNT post.
    En ik was blij omdat ik vroeg vrij was dus was de kans groot dat ik de bestelling kon ontvangen thuis.
    Maar toen ik thuis aankwam lag er al een briefje in de brievenbus dat hij al langs was geweest en ik niet thuis was.
    Nu komt hij het morgen nog een keer proberen.
    Hopelijk komt hij dan op een beter tijdstip wanneer er wel iemand thuis is.

    Celestial schreef:
    Ik ben ook pissed off.
    Ik zou vandaag mijn schoenen krijgen die ik besteld had en die zouden bezorgt worden door TNT post.
    En ik was blij omdat ik vroeg vrij was dus was de kans groot dat ik de bestelling kon ontvangen thuis.
    Maar toen ik thuis aankwam lag er al een briefje in de brievenbus dat hij al langs was geweest en ik niet thuis was.
    Nu komt hij het morgen nog een keer proberen.
    Hopelijk komt hij dan op een beter tijdstip wanneer er wel iemand thuis is.


    dat is heel erg balen, maar morgen een nieuwe kans en dan kun jij blij zijn.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ever schreef:
    (...)

    dat is heel erg balen, maar morgen een nieuwe kans en dan kun jij blij zijn.

    Ja ik hoop echt dat ik morgen thuis ben wanneer hij langs komt.
    Anders moet ik nog langer wachten en dat kan ik echt niet meer. :')

    Celestial schreef:
    (...)
    Ja ik hoop echt dat ik morgen thuis ben wanneer hij langs komt.
    Anders moet ik nog langer wachten en dat kan ik echt niet meer. :')


    ik hoop het ook voor je. :)(flower)


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik moet over twee min gaan.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik ben ook chagrijnig. Ik moet morgen het eerste uur naar school om Geography in te halen. Dan ben ik om tien over negen vrij, en dan moet ik tot half 1 wachten tot dat ik mijn cijfers van de proefwerkweek. En ik kan niet zomaar naar huis, want ik woon een uur fietsen. En ik ben de enige die het in moet halen.. 4 uur wachten.. dat ga ik niet overleven, maar om nou naar huis te gaan voor nog niet eens twee uurtjes..

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 18:35 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Celestial schreef:
    (...)
    Ja ik hoop echt dat ik morgen thuis ben wanneer hij langs komt.
    Anders moet ik nog langer wachten en dat kan ik echt niet meer. :')

    dn kan je hem toch gewoon van het postkantoor halen ?


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    (...)
    dn kan je hem toch gewoon van het postkantoor halen ?

    Jaa maar dan moet ik eerst daar weer helemaal heen gaan.
    Daar heb ik echt geen geduld voor hoor :')
    Ik wacht al veel te lang!