• Zou het niet handig zijn dat er een knop zou komen bij het kopje 'verwijderen en opzeggen' waarmee je alle abonnementen op topics en stories kunt verwijderen?


    26 - 02 - '16

    Who would want that?
    Tegen, sorry :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb dat niet nodig, met mijn 10 abo's ;D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ... Not really.. ik vind eht een beetje onnodig.

    En als het gebeurt ga ik zitten wachten op de suggesties "ik heb net per ongeluk al mijn abbonementen verwijderd, kan er geen waarschuwing komen?" of "Kun je niet zorgen dat je moet aanklikken welke je neit wil verwijderen"

    and all that crap. dan klik je maar een paar keer meer als je je abbonementen opruimd. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tegen, een beter suggestie zou zijn, kan er geen optie komen waardoor je meerdere abonnementen kan selecteren en tegelijkertijd kan verwijderen


    Physics is awesome

    Lovingly schreef:
    Who would want that?
    Tegen, sorry :3


    comfort in c h a o s

    Ik ben voor!

    Cohen schreef:
    Ik ben voor!

    _O_


    26 - 02 - '16

    Eyes schreef:
    Tegen, een beter suggestie zou zijn, kan er geen optie komen waardoor je meerdere abonnementen kan selecteren en tegelijkertijd kan verwijderen


    (Be)lieve in (you)rself

    Eyes zei op 11 jan 2012 - 14:01:

    Tegen, een beter suggestie zou zijn, kan er geen optie komen waardoor je meerdere abonnementen kan selecteren en tegelijkertijd kan verwijderen


    Life Is Like A Beautiful Melody, Only The Lyrics Are Messed Up

    Eyes schreef:
    Tegen, een beter suggestie zou zijn, kan er geen optie komen waardoor je meerdere abonnementen kan selecteren en tegelijkertijd kan verwijderen


    I like boys who drive cars too slow.

    Tegen. Echt verspilling van Rutgers tijd.


    To infinity and beyond •

    Ene kant voor, en ene kant tegen. Voor omdat het sneller zou zijn. Tegen omdat het best onnodig is, je kan ze toch gewoon ook één voor één verwijderen?


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Lovingly schreef:
    Who would want that?
    Tegen, sorry :3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Eyes schreef:
    Tegen, een beter suggestie zou zijn, kan er geen optie komen waardoor je meerdere abonnementen kan selecteren en tegelijkertijd kan verwijderen


    Food.