• Ik ben zò nerveus! Morgen krijg ik mijn rapport en weet ik of ik geslaagd ben of niet, of ik nu overga naar het volgend jaar of niet.
    Mijn punten waren goed doorheen het jaar en de examens zijn ook goed gegaan, maar ik blijf me ziek stressen erover... Ik word er echt gék van...
    Ik haat school op sommige momenten echt zo hard. D:
    Ik wil geen stress. Ik wil gewoon horen dat ik een A-attest heb en dat ik overga naar het volgend jaar.
    Waarom nu, als ik toch weet dat alles ok ging, waarom blijf ik zo vreselijk hard stressen? Ik hààààt dit, help me. D':

    Wie heeft dit ook soms en wat doen jullie ertegen?
    Ik heb vandaag al heel de dag gezwommen en gesport, omdat ik anders gewoon doodging. Ik moest iets doen. D:
    Naar leerkrachten bellen om te vragen of je geslaagd bent helpt niet, want ze willen het niet zeggen. (een meisje uit mijn klas heeft dat geprobeerd, can you imagine? :'D)

    Omgomgomg...


    Where there is a sea there are pirates...

    Heel veel suc6! Zal voor je duimen.


    Me and you living under a paper moon.

    Ik heb eigenlijk weinig tot nooit stress als het om school gaat (':


    And in that moment, we were infinite.

    Ik krijg mijn rapport ook pas morgen. En ik heb er geen zin in want ik ben sowieso gebuisd op wiskunde. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Unrealised schreef:
    Heel veel suc6! Zal voor je duimen.

    Aww, dankjewel! (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Unrealised schreef:
    Heel veel suc6! Zal voor je duimen.


    Komt wel goed.
    Niet zo stressen, daar krijg je puistjes van;D


    Food.

    Asleep schreef:
    Ik krijg mijn rapport ook pas morgen. En ik heb er geen zin in want ik ben sowieso gebuisd op wiskunde. =/

    Maar het is maar een examen en misschien ben je dan over het algemeen nét geslaagd voor wiskunde? En de rest van je examens? Je gaat er wel over!! Komt wel goed ö


    Where there is a sea there are pirates...

    Emerge schreef:
    (...)

    Komt wel goed.
    Niet zo stressen, daar krijg je puistjes van;D

    I know. :'D
    Ik was een paar dagen geleden voor 3 dagen naar Rome gegaan en mijn huid was echt keimooi geworden enzo. En nu ik terug hier ben en zit te stressen krijg ik het weer hé. D:


    Where there is a sea there are pirates...