• De stelling van vandaag luidt:
    Milieugroeperingen die de wet overtreden moeten worden verboden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kritiekpunt: hoe gaan we dit controleren en hoe radicaal gaan we zijn?


    Life is hard and then we die

    Oneens, mening niet vatbaar.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Niet verboden worden, wel hard aangepakt worden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    Niet verboden worden, wel hard aangepakt worden.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Er moeten zeker weten wel maatregelen tegen worden getroffen. Helemaal verbieden hoeft van mij niet, zolang er maar voor wordt gezorgd dat ze niet langer de wet overtreden.
    Iedereen in dit land moet zich aan de wet houden en daar vallen die milieugroeperingen ook onder. Dus als die de wet overtreden, moet daar ook wat aan gedaan worden.

    Mutant schreef:
    Niet verboden worden, wel hard aangepakt worden.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    XxXSceneXxX schreef:
    Oneens, mening niet vatbaar.


    Turn it up! *

    Oneens,als de wet niet klopt,moet die aangepakt worden en het licht er puur aan hoe je het bekijkt. Daarbij is soms een vorm van geweld of overtreding nodig om het doe let bereiken,dat is niet slecht dat is juist goed! Aan dat half slappen heb je niks.
    Trouwens het genen waar tegen zij strijden is vaak ook tegen de wet en daar word niks tegen gedaan.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 15:47 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sowieso wel.
    Milieugroeperingen zijn vaak mensen die koste wat kost hun doel willen bereiken, zonder na te denken of ze daarmee niet meer schade berokkenen of andere mensen hinderen.
    Heel ergerlijk is dat. Als ze iets willen doen, doe het dan gewoon op een normale manier, zoals dat binnen de wet wel kan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Incubus schreef:
    Er moeten zeker weten wel maatregelen tegen worden getroffen. Helemaal verbieden hoeft van mij niet, zolang er maar voor wordt gezorgd dat ze niet langer de wet overtreden.
    Iedereen in dit land moet zich aan de wet houden en daar vallen die milieugroeperingen ook onder. Dus als die de wet overtreden, moet daar ook wat aan gedaan worden.

    &
    LetMeBe schreef:
    Sowieso wel.
    Milieugroeperingen zijn vaak mensen die koste wat kost hun doel willen bereiken, zonder na te denken of ze daarmee niet meer schade berokkenen of andere mensen hinderen.
    Heel ergerlijk is dat. Als ze iets willen doen, doe het dan gewoon op een normale manier, zoals dat binnen de wet wel kan.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    PUKKELxDING schreef:
    Kritiekpunt: hoe gaan we dit controleren en hoe radicaal gaan we zijn?


    Love isn't blind, It's retarded.

    LetMeBe schreef:
    Sowieso wel.
    Milieugroeperingen zijn vaak mensen die koste wat kost hun doel willen bereiken, zonder na te denken of ze daarmee niet meer schade berokkenen of andere mensen hinderen.
    Heel ergerlijk is dat. Als ze iets willen doen, doe het dan gewoon op een normale manier, zoals dat binnen de wet wel kan.

    Mutant schreef:
    Niet verboden worden, wel hard aangepakt worden.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'