• Gaan jullie fitnessen en zo ja, waar? Wat doen jullie daar dan graag en hoe vaak gaan jullie? Gaan jullie alleen of met vriendin(nen)? C:
    Ik ga fitnessen bij Just Fit en nu het vakantie is, bijna elke dag. (:
    (Ik moet het wel doen want mijn sportclub gaat dicht tijdens de vakantie D: )


    Where there is a sea there are pirates...

    Heb toevallig net vorige week mijn abo opgezegd. Want ik ga naar een andere school en kom dus niet meer in dat plaatsje waar ik fitness, maar ja, zo vaak ging ik er toch niet heen, was dus zonde geld, want het kostte nogal wat ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Heb toevallig net vorige week mijn abo opgezegd. Want ik ga naar een andere school en kom dus niet meer in dat plaatsje waar ik fitness, maar ja, zo vaak ging ik er toch niet heen, was dus zonde geld, want het kostte nogal wat ;x

    Oei, hoeveel kostte het dan? Bij ons betaal je maar 15 euro per maand. c:


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja ik fitness. Waar doet er niet toe. Het liefst op de loopband en 3x per week. 1x per week alleen en 2x met een vriendin.


    Gradually, then suddenly..

    F4F, en ik ga zo vaak als ik kan. Veel cardio en krachttrainingen. En ik ga altijd alleen :')

    Hooligan schreef:
    F4F, en ik ga zo vaak als ik kan. Veel cardio en krachttrainingen. En ik ga altijd alleen :')

    Ik ook! :'D
    Als je samen met iemand gaat doe je gewoon niks, haha xd


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Oei, hoeveel kostte het dan? Bij ons betaal je maar 15 euro per maand. c:


    30 euro. En mijn zakgeld was al ingekort naar 50 euro, dus ja, dan hou je niet veel meer over ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    (...)

    30 euro. En mijn zakgeld was al ingekort naar 50 euro, dus ja, dan hou je niet veel meer over ;x

    I see (: Weet je wat je altijd nog kan doen? Gaan zwemmen. Het is leuk, goedkoop en je blijft altijd fit. : D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ik ook! :'D
    Als je samen met iemand gaat doe je gewoon niks, haha xd

    Ja, haha. Ik weet anders toch van mezelf dat het dan alleen eindigt op lang lullen en niks doen :Y)

    Ik fitness niet, maar loop wel hard.


    I am an idiot, I move.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Ja, haha. Ik weet anders toch van mezelf dat het dan alleen eindigt op lang lullen en niks doen :Y)

    Haha, precies!


    Where there is a sea there are pirates...

    Glasnost schreef:
    Ik fitness niet, maar loop wel hard.

    Wow, cool! (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Ga altijd alleen. Ik fitness 3 x in de week ongeveer en doe er ook nog een uur spinning bij per week. Echt, ga spinnen met een instructeur, en je weet wat zweten is ;D


    ars moriendi

    Ik zou wel willen opzich, want ik heb tijd genoeg en wil best wel wat sportiever doen haha. Maar ik heb geen zin om in mn eentje te gaan (joehoe)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tortuga schreef:
    Ga altijd alleen. Ik fitness 3 x in de week ongeveer en doe er ook nog een uur spinning bij per week. Echt, ga spinnen met een instructeur, en je weet wat zweten is ;D

    Ik weet wat zweten is. ö
    Mijn trainer is een vreselijke pestkop in dat opzicht. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ik weet wat zweten is. ö
    Mijn trainer is een vreselijke pestkop in dat opzicht. D:

    Heb je een trainer met fitness? Dan snap je wel wat ik bedoel idd. Die mensen pushen je echt tot de limit O_o


    ars moriendi