• Ik heb eindelijk een eigen kamer! Dat is voor jullie misschien niet bijzonder, maar voor mij wel :') Ik ben namelijk net verhuisd, maar mijn huis wordt nog verbouwt. Daarom deel ik al anderhalve maand een kamer met mijn broertje. Maar mijn kamer is af, dus ik kan mijn eigen kamer weer in! Je wilt niet weten wat een verademing dat is (niet dat ik een hekel heb aan mijn broertje, zeker niet). Mijn nieuwe bureau staat er ook al in =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Kan me voorstellen dat je blij bent, lijkt me vreselijk om een kamer te moeten delen

    Congratulations <3

    Fragile schreef:
    Kan me voorstellen dat je blij bent, lijkt me vreselijk om een kamer te moeten delen


    Firm believer of all that is magic

    Fragile schreef:
    Kan me voorstellen dat je blij bent, lijkt me vreselijk om een kamer te moeten delen


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik kan het me voorstellen, geloof me haha ;d


    Olive

    haha, ik kan geloven hoe blij je bent, ik deel mijn kamer al 13 - bijna 14 - jaar met mijn zus!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik ben blij voor je, ik heb mijn kamer ook een tijdje met mijn zusje moeten delen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik kan het ook me voorstellen om een kamer te delen


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik zou gek worden als ik zo lang bij mijn broertje zou moeten slapen, vooral omdat hij de laatste tijd denkt dat hij beter is dan mij.
    Dan moet ik hem telkens weer zijn plaats wijzen -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan me niet inbeelden om op dit moment nog een kamer te delen met mijn zus, dat zou gewoon echt niet gaan!

    Haha, gelukkig heb ik een goede band met mijn broertje, dus dat scheelt wel. Maar we zijn allebei heel verschillend. Hij is heel netjes en heeft altijd zijn spullen opgeruimd, en ik ben echt een sloddervos en een chaot x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    I have a room.
    Maar dat is echt geweldig!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fragile schreef:
    Kan me voorstellen dat je blij bent, lijkt me vreselijk om een kamer te moeten delen


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Chevalric schreef:
    I have a room.
    Maar dat is echt geweldig!

    Ik denk dat ze wel weet dat je 't zo schrijft, hoor (cat)

    Greaaaat! Ik ben blij voor je :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ambush schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze wel weet dat je 't zo schrijft, hoor (cat)

    Greaaaat! Ik ben blij voor je :'D

    Aah, oké(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.