• ‘Ik was nooit bang van de dood tot ik er oog in oog mee stond en geen weg meer terug had.’


    Ben 'k toch weer lekker vaag in mijn omschrijvingen. Ik kan één ding zeggen het zit OVERVOL drama & romantiek. Het gaat over Louis gaan ;d

    Nodige rollen
    x Voorlopige bitchie vriendin Louis. Louis wordt later hoofdpersoon.
    x Behulpzame vriendin van Niall, Harry, Liam of Zayn. Ik wil maar twee vriendinnen, het is heel onrealistisch als ze allen een vriendin hebben (:
    x Jaloerse zus rond de 15-16.
    x Zelfverzonnen. (:


    Rol:
    Volledige naam: Engelse namen (:
    Leeftijd + geboortedatum:
    Uiterlijk: Liefst bekend, hoeft niet (:
    Hobby's:
    Relatie:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 19:38 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Mag ik de vriendin van Zayn zijn? ;D


    Luck is an attitude ~

    EmptyThought schreef:
    Mag ik de vriendin van Zayn zijn? ;D

    Ik wil alleen een voorlopige vriendin voor Louis en dan een behulpzame vriendin van één van de jongens dus je kan een voor Zayn invullen, maar het is nog niet zeker dat je die krijgt.
    Je kan wel een toekomstige invullen, maar dat wordt echt een kleine rol (:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 19:45 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Volledige naam: Jade Stewart
    Leeftijd + geboortedatum: 11-05-1994
    Uiterlijk: emma watson (wel met lang haar)
    Hobby's: Gitaar spelen, dansen en uitgaan houd ze ook wel van
    Relatie: Met Niall en anders single
    Extra: Jade is een lief, sportief en vrolijk meisje dat altijd voor iedereen klaar staat. Ze houd erg van gezelligheid maar is af en toe nog wat verlegen waardoor ze liever wat op de achtergrond blijft. Met haar vriendinnen maakt het eigenlijk niet zoveel uit dan kan ze lekker los gaan en maakt ze zich niet zo druk om hoe anderen over haar denken.

    hoop dat je er wat aan hebt;)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 19:48 ]


    Hope is the only thing stronger then fear

    Rol: Behulpzame vriendin van Liam

    Volledige naam: Eliane Strycks

    Leeftijd + geboortedatum: 11-10-1994 (16 jaar dus)

    Uiterlijk: Liefst bekend, hoeft niet (: Dianna Aragon

    Hobby's: Eliane speelt klassiek piano en is gek op fotografie. Op haar 6e begon ze met piano spelen en sinds kort doet ze mee aan een fotografie cursus die ze graag uitoefent op Liam. Liam zelf is daar soms niet zo blij mee. Verder speelt ze op school in het lacrosse team als middenvelder. (lacrosse is een engelse sport je kan het vinden op google.)

    Relatie: Eliane en Liam hebben sinds vorige zomer iets. Ze ging uit met wat vriendinnen toen ze hem tegen kwam. Ze hebben de hele avond met elkaar opgetrokken en van het een kwam het ander.

    Extra: Eliane heeft geen broers of zussen en word door haar ouders erg verwend. Ze is hierdoor echter niet verwaand of arrogant.

    Rol: Behulpzame vriendin van Harry?
    Volledige naam: Caitlin Maria Cary.
    Leeftijd: 16, 12-02-1995
    Uiterlijk: Selena Gomez.


    Hobby's: foto's maken, melig doen met vriendinnen, tekenen, gitaar spelen.
    Relatie: verliefd, misschien later relatie?
    Extra: Haar ouders zijn gescheiden, ze woont bij haar vader, omdat ze steeds weer ruzie heeft met haar moeder.

    -x'


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Rol: behulpzame vriendin van Zayn
    Volledige naam: Kaylin Veeda Geller
    Leeftijd + geboortedatum: 17 jaar, 19 juni 1994
    Uiterlijk: Rhiannon Fish


    Hobby's: Dansen en uitgaan, lopen
    Relatie: een liefdevolle relatie met soms wat strubbelingen.
    Extra: Kaylin is een vriendelijk, lief en behulpzaam meisje. Daarnaast is ze nog sportief ook. Ze probeert om iedereen tot haar vriend te houden, maar mensen die ze niet kan uitstaan worden dat ook gewaar. Kaylin houdt ervan om uren weg te zijn van huis.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 20:08 ]


    Luck is an attitude ~

    Rol: Behulpzame vriendin van Niallor
    Volledige naam: Lynn Julet Daves
    Leeftijd + geboortedatum: Lynn is 17. Ze is geboren op 4 maart 1994.
    Uiterlijk: Emilie Nereng



    Lynn heeft mooie blonde haren die losjes over haar schouders vallen. Ze heeft mooie blauwe ogen die ze opmaakt met een beetje mascara en soms wat eyeliner. Ze heeft een mooie lach met een prachtige rij vol witte tanden. Dat heeft ze mede te danken aan de beugel die ze vroeger had. Lynn is mooi slank en is aardig lang 1.73 Ze draagt vaak schattige outfits met pumps eronder.
    Hobby's: Lynn is dol dansen. Ze zit tegenwoordig op streetdance en sinds dien danst de heel de dag door. Ze heeft vaak een uitvoering en danst in alle trots. Ze is goed en gaat binnenkort een niveau hoger dansen.
    Relatie: Ze heeft sinds 3 weken met Niall dus ze zijn nog niet zo heel open over hun relatie. Ze zijn allebei nog een tikeltje verlegen.
    Extra: Lynn trekt zich veel aan van wat andere van haar denken. Niall verteld haar altijd dat het niet uit maakt wat andere van haar denken maar toch zit het haar niet lekker als iemand haar niet mag. Ze wordt het liefste aardig gevonden door iedereen. Maar ook zij weet dat dit natuurlijk niet kan.


    To live doesn't mean you're alive

    Rol: Vriendin van Harry.
    Volledige naam: Rose McGrey.
    Leeftijd + geboortedatum: 16/09/1994. Sixteen years.
    Uiterlijk: Ariana Grande.
    Rose heeft rood, naar haar eigen zeggen magenta, haar. Eerst was het zwart, maar toen ze erachter kwam dat ze meer wou opvallen heeft ze het geverfd. Haar bruine ogen springen vaak uit haar gezicht, en vallen erg op. Haar kledingstijl is meisjesachtig, sexy en stoer.
    Hobby's: Rose is erg sportief. Ze doet dingen als cheerleaden, maar ook veel dansen. Ze is erg lenig en kan de moeilijkste dansen. Rose houdt er ook van om zelf wat tijd voor zichzelf te hebben, bijvoorbeeld lezen en alleen naar buiten kijken.
    Relatie: Rose en Harry kende elkaar al van vroeger van school. Ze waren goede vrienden, maar beide met toch romantische gevoelens voor elkaar. Beide durfde ze dit niet te zeggen. Toen ze elkaar één jaar geleden tegenkwamen sprong de vonk weer over. Ze houden veel van elkaar en zijn vaak samen.
    Extra: Rose is een schat van een meid, een schatje. Ze heeft een lichte obsessie voor shoppen. Haar andere obsessie zijn films. Ze weet alles over actrices en acteurs en houdt van Hollywood.

    Als je er iets aan hebt, of je nog meer mensen nodig hebt. Roep maar ^^

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 20:08 ]


    Close your eyes and pretend it's all a bad dream. That's how I get by - Jack Sparrow

    Rol: Zayn's vriendin
    Volledige naam: Hannah Sophia Stewart
    Leeftijd + geboortedatum: 16 jaar - 14/02/1995
    Uiterlijk:


    Hobby's: Speelt al 6 jaar piano en zingt daarbij
    Relatie: Heeft een relatie met zayn, ongeveer 3 maanden, is ook nog maagd.
    Extra: Is een sociaal persoon, met een ver verleden, haar ouders zijn gescheiden toen ze 9 jaar was. Haar beste vriendin van 3 jaar heeft een halfjaar geleden zelfmoord gepleegt vanwege haar ex-vriend. Ze ziet er nog altijd van af. Voor de rest is ze altijd vrolijk, lief en heel behulpzaam. Ze heeft ook nog een klein broertje Sam van 5 jaar. Sinds haar 15de verjaardag heeft ze een navelpiercing en een tattoo op haar heup dat ze zelf heeft ontworpen.

    Hopelijk word ik gekozen voor de zayn vriendin (a)
    Liefs Ine xxx


    I'm not going to be a star. I'm going to be a legend

    - Mensen, heel lief van jullie dat jullie allemaal de behulpzame vriendin invullen. Maar dat is maar voor één 1D-lid. Ik vind het heel onrealistisch als alle jongens een vriendin hebben, daarmee wil ik alleen een voorlopige voor Louis & een lieve voor één van de andere. Ik heb zeker de bitchie vriendin van Louis nodig en dat jaloerse zusje. (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik wil anders wel veranderen naar dat jaloerse zusje (:


    Luck is an attitude ~

    EmptyThought schreef:
    Ik wil anders wel veranderen naar dat jaloerse zusje (:

    graag (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: jaloerse zus
    Volledige naam: Kaylin Veeda Tomlinson
    Leeftijd + geboortedatum: 16 jaar, 19 juni 1995
    Uiterlijk: Rhiannon Fish




    Hobby's: Dansen en uitgaan, lopen
    Relatie: Kaylin is jaloers op al het succes van haar broer, Louis.
    Extra: Voor haar vrienden is Kaylin een vriendelijk, lief en behulpzaam meisje. Daarnaast is ze nog sportief ook. Ze is niet op haar mondje gevallen en zet dan ook een grote mond op tegen iedereen waar ze niets van moet weten. Kaylin houdt ervan om uren weg te zijn van huis.


    Luck is an attitude ~

    Tomlinson schreef:
    (...)
    graag (:

    Voilà, ik hoop dat je er wat mee kan doen. (:


    Luck is an attitude ~

    Rol: Voorlopige bitchie vriendin Louis
    Volledige naam: Maci Alexandra Jude
    Leeftijd + geboortedatum: Maci is 18. Ze is geboren op 22 Februari 1993.
    Uiterlijk: Kirsten Dunst



    Maci is een mooi meisje om te zien. Ze heeft halflang, blond haar dat ze meestal in een strakke staart heeft zitten. Ze heeft mooie helder blauwe ogen die ze opmaakt met wat mascara. Maci besteed veel aandacht aan haar uiterlijk en dat zie je ook. Maci heeft een gemiddelde lengte en draagt graag zomerjurkjes.
    Hobby's: Maci leest graag. En dan geen leesboeken of schoolboeken. Roddelbladen. Ze is altijd op de hoogte van het laatste nieuws en roddels over de sterren. Meestal leest ze die bladen als ze gaat slapen. Niemand weet van deze hobby ook Louis niet.
    Relatie: Maci heeft al heel lang een relatie met Louis. En ze is ook niet van plan om Louis zo maar op te geven.
    Extra: De ouders van Maci zijn nogal rijk. Maci krijgt alles wat ze wil. Ze loopt in de nieuwste kleren en heeft altijd van alles het nieuwste van het nieuwste.


    To live doesn't mean you're alive