• ‘Ik was nooit bang van de dood tot ik er oog in oog mee stond en geen weg meer terug had.’


    Ben 'k toch weer lekker vaag in mijn omschrijvingen. Ik kan één ding zeggen het zit OVERVOL drama & romantiek. Het gaat over Louis gaan ;d

    Nodige rollen
    x Voorlopige bitchie vriendin Louis. Louis wordt later hoofdpersoon.
    x Behulpzame vriendin van Niall, Harry, Liam of Zayn. Ik wil maar twee vriendinnen, het is heel onrealistisch als ze allen een vriendin hebben (:
    x Jaloerse zus rond de 15-16.
    x Zelfverzonnen. (:


    Rol:
    Volledige naam: Engelse namen (:
    Leeftijd + geboortedatum:
    Uiterlijk: Liefst bekend, hoeft niet (:
    Hobby's:
    Relatie:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 19:38 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Roadrunner schreef:
    Wil je me laten weten als het verhaal er is?

    Japp (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Xavi schreef:
    (...)Dan vul ik straks de bitchie ex in (: ik kan wel geen fotos posten met mijn iPod

    Geef dan gwn een naam van een bekend iemand (:


    all I want is the taste that your lips allow


    Rol: Behulpzame vriendin van Niall.
    Volledige naam: Mort Dianna Milano Katherina Montgomery. Mort's voornaam is eigenlijk helemaal niet Mort, maar Milano. Mort heeft een hekel aan die naam, dus ze heeft er voor gezorgd dat vrijwel iedereen haar Mort noemt, gezien dit haar officiële tweede naam is. Haar bijnaam is Monster.
    Leeftijd + geboortedatum: Mort is zestien jaar oud. Op 1 juni wordt ze zeventien en geloof me, ze kan niet wachten om zichzelf dichterbij de achtien te slepen.
    Uiterlijk:


    Mort is niet het modeltype meisje. Ze is niet super knap, heeft niet de perfecte vrouwelijke vormen en heeft zeker niet de lange benen die elke vrouw graag wilt. Het mooie aan haar is, is dat ze heel erg van nature is. Met make-up zul je haar niet zien. Waarom? Omdat ze er eigenlijk geen behoefte aanheeft en het, eerlijk gezegd, niet echt op kan doen. Ze heeft redelijk lang gekruld, lichtblond haar. Dit heeft een erg schattig effect op haar onschuldige gezicht. Ook geeft dit een nonchalante look, omdat haar haren vaak in een zijscheiding zitten en het soms wat in haar gezicht valt. In haar gezicht vallen twee donkerbruine kijkers, die omringd zijn door lichte wimpers. Deze krullen met een schattige krul omhoog. Mort heeft het geluk dat haar huid redelijk egaal is en niet bepaald bleek. Ze is slechts 1.50M lang en heeft hierdoor hele korte beentjes. Ze draagt graag nonchalante, maar vrouwelijke kleding. Ze heeft veel skinnyjeans aan met een leuke t-shirt en daaronder pumps, Vans of korte laarsjes.
    Hobby's: Mort is een zeer actieve kunstschaatseres. Ze doet dit als sinds ze vijf jaar oud is en ondertussen is ze talentvol. Ze traint nu vijf keer in de week en schaatst elke maand een wedstrijd. Naast dat is ze graag aan het dansen, uitgaan en kijkt ze graag films.
    Relatie: Mort heeft lang een relatie gehad met Mick James, die vijf jaar oud is dan zij. Dit ging uit en sinds een maandje heeft Mort verkering met Niall.
    Extra: Mort's ouders zijn al erg lang gescheiden. Ze woont nu bij haar moeder, omdat haar nieuwe stiefmoeder haar niet goed bevalt.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 21:08 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Bitchie ex Louis
    Volledige naam: Sophia Lea Smith
    Leeftijd + geboortedatum: 17 jaar. 1 januari 1994
    Uiterlijk: Lucy Hale
    Hobby's: Sophia doet al sinds haar vijfde aan paardrijden. Op haar twaalfde begon ze op hoog nivea. Ze heeft al verschijdenen prijzen gewonnen. Daarbij hebben haar ouders ook de beste fokstal in de UK waar ze zeer trots op is.
    Relatie: Sophia was sinds haar veertiende een koppeltje met Louis. Ze zaten samen op dezelfde school en waren goede vrienden. Eind vorig jaar hebben de twee hun relatie geëindigd omdat het wegens Louis' One Direction en Sophia's paardrijdwedstrijden niet langer meer kon. Sinds die dag is Sophia een koud wrak. Ze mist Louis nog elke dag maar dat wilt ze niet toegeven. Ze mist het hoe hij op het hek zat als ze met haar paard trainde en ze mist hoe hij altijd op de tribune zat bij haar wedstrijden. Ze mist hem zo hard en is jaloers op ieder meisje dat ook maar aandacht van hem krijgt.
    Extra: Sophia heeft nooit een gemakkelijke jeugd gehad. Haar broer liep op 16jarige leeftijd weg van huis, haar moeder lijdde aan borstkanker en haar vader was vroeger alcoholverslaafd. In moeilijke tijden kon ze op Louis rekenen. Iets wat nu niet meer kan.

    Sorry hij is slecht..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Sorry hij is kort en slecht, ik maak hem zo beter. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb zin om een rol te maaaaaken! (dance)


    Forlife.

    Look after you • Louis Tomlinson. Hij staat online. Neem een abo, ik waarschuw niet.


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    (...)
    Japp (:


    Thank you! <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tomlinson schreef:
    Look after you • Louis Tomlinson. Hij staat online. Neem een abo, ik waarschuw niet.


    Oeh hij is er al. Ik ga nu Abo nemen!:9~


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Rol: ik waag het er toch op (: Het behulpzame vriendinnetje van Zayn Malik 
    Volledige naam: Rosanna Beau McDreamy 
    Leeftijd + geboortedatum: 16jaar. 2 april 1995
    Uiterlijk: Bonnie Wright  
    Hobby's: Rosanna is een kunstschaatster. Ze schaats al sinds ze klein is en op haar tiende begon ze ook wedstrijden te rijden. Ze schaatst niet op hoog niveau. Vooral opdat ze vrienden, familie, Zayn en eten veel belangrijker vindt dan iedere week prijzen winnen. Ze houdt er veel van en ze gaat vaak met Zayn naar de schaatsbaan als hij vrij heeft. Zayn is een mislukkeling als het om kunst- of gewoon schaatsen gaat maar Rosanna is altijd al blij als hij het al gewoon probeerd. Tegenwoordig zit Rosanna niet meer op de schaatsbeen omdat ze met haar voet in de plaaster zit door een ongeval op het ijs. Zayn probeert nu zo vaak mogelijk bij haar te zijn om haar te helpen. Hoewel zij hém eerder helpt met vanalles en nog wat. 
    Relatie: Rosanna en Zayn kennen elkaar al van jongs af aan. Ze waren beste vriendjes in de kleuterschool en ik het lager. Op hun veertiende begonnen ze te daten maar na een jaartje beëindigde ze hun relatie omdat het niet bleek te werken. Vanaf het moment dat Zayn bekend begon te worden had hij het gevoel dat hij iemand nodig had. Iemand die hij met zijn ogen dicht kon vertrouwen, iemand waarop hij kon rekenen. En daar stond Rosanna. De twee zijn nu een hecht koppel en proberen zich samen door alles heen te worstelen. Rosanna heeft soms nog problemen met de aandacht die Zayn van zijn vrouwelijke fans krijgt maar hij verteld haar altijd dat hij haar voor geen geld in de wereld zou willen wisselen. Zelfs niet voor Megan Foxx. 
    Extra: Rosanna is altijd een behulpzaam iemand gehad. Er was nooit echt iemand voor haar buiten Zayn dus vond zij dat ze er maar voor andere moest zijn. Ze dacht altijd dat, als zij er voor mensen was die mensen op een gegeven moment er ook wel voor haar zouden zijn. 


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Proloog staat online ^^


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Je mag zelf kiezen hoe en of je ze zal gebruiken ;D
    Volledige naam: Ellis Hoverlee
    Leeftijd + geboortedatum: Ellis is 16 en wordt 17 op 27 mei. Geboren op 27 mei 1994.
    Uiterlijk: Ellis heeft bruine haren met een wat rode schijn in. Ze draagt haar haren ook regelmatig in een knot als ze niet veel zin heeft om haar haren te stijlen of als ze er geen weg mee weet. Ze heeft een bleke egale huid waardoor haar blauwe ogen mooi uitkomen. Ze is niet al te groot, zo'n meter 62, en zeker niet te dik of te mager. Toch heeft ze snel complexen over haar lichaam. Ook haar kleine fijne handen storen haar. Ze noemt ze "baby-handen" en vindt ze enorm lomp en storend.
    Ellis draagt qua kleren veel verschillende dingen. Van een klassiek jurke tot een strakke jeans met gaten in en een leuke shirt erboven. Ellis heeft ook duizenden schoenen, ze kan wel elke dag van de maand een ander paar aandoen, van sneakers tot hoge hielen.



    - Georgie Henley
    Hobby's: Ellis is sinds kort aan de slag als animator. Ze speelt, danst en knutselt met kinderen van de straat. Voor de kinderen is het gratis en zij krijgt een minimum loontje van de staat. Om nog wat extra te verdienen helpt ze in het weekend mee in een bar. Daar schenkt ze tot uren in de nacht drank uit, terwijl ze zelf geen alcohol mag drinken. Ook treed ze daar regelmatig op met een amateurs groepje "Forless&more". Ellis is dus ook zeer muzikaal. Ze studeert ook aan het conservatorium. Ze zingt en speelt piano. Soms maakt ze samen met haar groepje wat straat muziek bij zomerse nachten.
    Relatie: Ellis heeft momenteel niet de behoefte aan een relatie. Al moet ze niet ver gaan zoeken naar leuke jongens. Op het conservatorium en in haar sociaal leven heeft ze veel vrienden en er gaat wel regelmatig is de ronde dat er een jongen verliefd op haar is. Maar Ellis is veel te onzeker op het vlak van de liefde.
    Extra: Ellis woont in bij haar grote zus, Anna. Nu hun ouders weten dat hun beide dochters zelfstandig genoeg zijn, hebben ze besloten om samen op wereldreis te gaan. Af en toe hoort Ellis nog iets van hun via een telefoontje of een kaartje. Ellis houdt zeer veel van hun en is blij dat ze hun dromen achterna gaan. Ooit droomt Ellis om ook de wereld te zien en rond te reizen.


    Forlife.

    Zusje : Emptytought
    Behulpzame vriendin : Dumbledore.
    Bitchie vriendin: ToDoList
    Zelfverzonnen rollen:
    One voice : wordt beste vriendin van hoofdpersonage (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Dankjeweeeeeeeeeeeeel. OMG DANKJEWEEEEEL! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Dankjeweeeeeeeeeeeeel. OMG DANKJEWEEEEEL! _O_

    Graag gedaan (:


    all I want is the taste that your lips allow