• De stelling van vandaag luidt:
    De luchthaven Schiphol mag niet groter worden als dat ten koste gaat van het milieu.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hm. Ik heb eerder medelijden met de omwoners..


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Eens, en schiphol is ook niet bepaald echt mileu-vriendelijk + de bewoners bij het gebied zouden er dan meer last van krijgen.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Eens, de natuur heeft ook nog zijn ruimmte nodig


    Firm believer of all that is magic

    Wat een bullshit, alsof ons vliegveldje veel vervuilt vergeleken met de rest van de wereld. Nee, als wij niet verbouwen voor het mileu maar de rest wel helpt het geen ene fuck. Moeten ze eens in Amerika gaan doen.


    Your make-up is terrible

    xIbrahim zei op 1 juli 2011 - 7:34:
    Eens, de natuur heeft ook nog zijn ruimmte nodig


    Klopt ^^

    Assassin zei op 1 juli 2011 - 7:35:
    Wat een bullshit, alsof ons vliegveldje veel vervuilt vergeleken met de rest van de wereld. Nee, als wij niet verbouwen voor het mileu maar de rest wel helpt het geen ene fuck. Moeten ze eens in Amerika gaan doen.


    Ben k het ook mee eens, maar minder extreem ... (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Assassin schreef:
    Wat een bullshit, alsof ons vliegveldje veel vervuilt vergeleken met de rest van de wereld. Nee, als wij niet verbouwen voor het mileu maar de rest wel helpt het geen ene fuck. Moeten ze eens in Amerika gaan doen.

    Ik sta helemaal achter Assassin.
    We kunnen hier dan nog zoveel doen, maar als de rest van de wereld niks doet wat voor zin heeft het dan?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 8:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom niet?
    Alles goed toch ten koste van het milieu.
    Als we toch bezig zijn met het milieu te verpesten, waarom dan niet in een keer goed?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Waarom niet?
    Alles goed toch ten koste van het milieu.
    Als we toch bezig zijn met het milieu te verpesten, waarom dan niet in een keer goed?


    Okeeej... Heb je liever dat je (bij wijze van spreken) morgen dood gaat, of binnen 100 jaar?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 8:23 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    SYN schreef:
    Hm. Ik heb eerder medelijden met de omwoners..


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    SYN schreef:
    Hm. Ik heb eerder medelijden met de omwoners..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    XxXSceneXxX schreef:
    Eens, en schiphol is ook niet bepaald echt mileu-vriendelijk + de bewoners bij het gebied zouden er dan meer last van krijgen.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Okeeej... Heb je liever dat je (bij wijze van spreken) morgen dood gaat, of binnen 100 jaar?


    Wel ja.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Natúúrlijk zal het ten koste gaan van het milieu als we Schiphol uitbreiden. Maar toch willen wij allemaal naar steeds meer plekken, dus het is wel nodig. Dan mogen we ook niet zeuren.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Eens, mensen moeten leren dat ze moeten wachten op hun vliegtuig, en dat er iets belangrijkers is dan hun eigen tere zieltje met hun "carrière"


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    Oneens, ten eerste zitten alle reizigers altijd te zeiken dat ze goed en snel willen reizen. Ze moeten nu dus niet gaan zeuren om het milieu, want zij wilden toch zo graag zo snel en goed mogelijk reizen?
    Ten tweede geloof ik niet in milieuvervuiling.


    Today will be Girl's Day party with you~