• Hoihoi

    oke dit is het idee ik zeg een zin bijvoorbeeld

    'He zag ik jou niet gister in de albertheijn flirtend met een jongen terwijl je een vriendje hebt!

    dan zet je dat in je msn gesprek en kijk je hoe diegene reageert en zet je dat gesprek hier neer


    oke de eerste doet gewoon de zin die ik hierboven

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 22:01 ]


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Da spelletje is al vaak gespeelt, iedereen vind het leuk.. =)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Mensen hebben geen humor blijkbaar. 'Ruzie zoeken.', nou, ik weet niet wat voor saaie ratten jullie in je msn-lijst hebben.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    haha nouja gelukkig vatten jullie het goed op ghehe


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Dit deden we vroeger altijd op quizlet.. dat is leuk :"D

    He zag ik jou niet gister in de albertheijn flirtend met een jongen terwijl je een vriendje hebt!


    WAAAT THE HELL?!?!?! :C
    ZIT JE ME TE ACHTERVOLGEN!?!

    Fragile schreef:
    (...)

    WAAAT THE HELL?!?!?! :C
    ZIT JE ME TE ACHTERVOLGEN!?!


    Haha, die reactie is echt leuk. Ik heb alleen niemand in mijn msn-lijst staan die een vriendje of een vriendin heeft die er goed op zou reageren, dus.. bummer..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    (...)

    Haha, die reactie is echt leuk. Ik heb alleen niemand in mijn msn-lijst staan die een vriendje of een vriendin heeft die er goed op zou reageren, dus.. bummer..

    Nee, jij moet nu juist zeggen wat ik net als reactie kreeg... :'D

    Pyro schreef:
    Dat is om problemen zoeken sorry.


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Embrace schreef:
    Hoezo ruzie zoeken? o.o


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, jullie zijn bijna allemaal SAAI.


    Gradually, then suddenly..

    haha mensen ik leg het ff uit:

    bijv: Pietje=vanquizlet:

    Ik ben niet eerlijk tegenover jou geweest over mijn ware gevoelens (en dan is dit niet gemeend dit kan je bijvoorbeeld tegen je bff zeggen Xd)


    Maartje=vandemsnlijst: Euhhm okeeee????


    en dan zet je dit gesprek in jou reactie en zet je een nieuwe grappige zin neer dan doet volgende weer hetzelfde


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Wasbeerkip schreef:
    haha mensen ik leg het ff uit:

    bijv: Pietje=vanquizlet:

    Ik ben niet eerlijk tegenover jou geweest over mijn ware gevoelens (en dan is dit niet gemeend dit kan je bijvoorbeeld tegen je bff zeggen Xd)


    Maartje=vandemsnlijst: Euhhm okeeee????


    en dan zet je dit gesprek in jou reactie en zet je een nieuwe grappige zin neer dan doet volgende weer hetzelfde


    Ik dacht dat het dan juist de bedoeling was dat de volgende dan zou zeggen op msn 'Euhhm okeeee????'

    Embrace schreef:
    Hoezo ruzie zoeken? o.o