• ..dat jullie ooit van jullie vriend(in) hebben gekregen? ;D

    Ik een zilveren armbandje met de datum dat we kregen erin gegraveerd.

    En nu jullie. Ja, ik ben nieuwsgierig .a


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn ex-vriendje had een liedje voor mij geschreven op de gitaar.
    Hij had er twee weken aan zitten werken. Dat is de liefste cadeau die ik ooit heb gehad(krul)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 23:11 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    MrBackwards schreef:
    Whoops, misgelezen. Never got something.


    Hope goes lost but never dies.

    Een i-pad 2 ( nee dat klinkt niet lief maar verwend ) , maar toen ik m aanzette, stond ie helemaal vol met liedjes die hij voor me geschreven heeft, en 'onze' liedjes van speciale momenten, en foto's van ons, en gedichtjes, en bij voicememo's had hij allemaal lieve dingetjes ingesproken, en een heel lief zinnetje en onze datum staat erin gegraveerd aan de achterkant : ' home is wherever I am with you 03-01-2011'

    Umm...
    Weet ik veel? :']


    Caution first, always.

    konnichiwa schreef:
    Een i-pad 2 ( nee dat klinkt niet lief maar verwend ) , maar toen ik m aanzette, stond ie helemaal vol met liedjes die hij voor me geschreven heeft, en 'onze' liedjes van speciale momenten, en foto's van ons, en gedichtjes, en bij voicememo's had hij allemaal lieve dingetjes ingesproken, en een heel lief zinnetje en onze datum staat erin gegraveerd aan de achterkant : ' home is wherever I am with you 03-01-2011'



    Aah! Da's lieeeef <3 En origineel.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Lieve woorden & complimentjes die ik niet vaak hoor (:
    of aparte complimentjes zoals; je kan supergoed vlechten [jah die heb ik van de week gehad van een vriend :$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    een dikke vette tongzoen
    Uhm, een liefdesbrief. Het was zowat onleesbaar, we konden pas ongeveer 1 jaar schrijven (';
    maar nu denk ik steeds, Ahw! Wat cute ;3


    Me so good.

    LittlePirate schreef:
    (...)


    Aah! Da's lieeeef <3 En origineel.


    Uhu iknow :3

    Een ketting met zijn naam erop.
    nadat het uit was wou hij em terug:Y) KLOOTZAK!


    Believe in yourself, change the world.

    konnichiwa schreef:
    Een i-pad 2 ( nee dat klinkt niet lief maar verwend ) , maar toen ik m aanzette, stond ie helemaal vol met liedjes die hij voor me geschreven heeft, en 'onze' liedjes van speciale momenten, en foto's van ons, en gedichtjes, en bij voicememo's had hij allemaal lieve dingetjes ingesproken, en een heel lief zinnetje en onze datum staat erin gegraveerd aan de achterkant : ' home is wherever I am with you 03-01-2011'


    Ahww van Thomas? ;D ahwwwww


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha dat weet ik niet zo meteen hoor, maar 'k denk zijn briefje :3.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb een ring gekregen waarin 'True love' staat. En een Luigiknuffel haha. Maar hijzelf was het mooiste cadeau sowieso. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Hij zelf, alle liefde die hij me gaf en alle mooie dingen die hij me liet inzien.

    Een gouden ketting (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Uneventful schreef:
    oh god, dit is moeilijk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.