• Afgelopen vrijdag heb ik twee CD's besteld en het zou drie tot vier werkdagen duren totdat het pakketje afgeleverd zou worden. Nu ben ik gisteren al een paar keer naar de brievenbus gelopen en ook vandaag heb ik dat ding al ongeveer vier keer geopend, maar m'n CD's zijn nog steeds niet aangekomen. Ik geef het niet graag toe, maar mijn geduld begint een beetje op te raken. (cat)
    Wie heeft er nog meer zo'n hekel aan lang wachten op spullen die zijn besteld en via de post bezorgd worden?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik niet, aangezien wij niets mogen bestellen. [:


    comfort in c h a o s

    ik, ik had een keertje iets besteld, stond er op de website 2 á 3 werkdagen. Komt het pakketje na een week pas aan, daar werd ik ook bloedchagrijnig van.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Austen schreef:
    Ik niet, aangezien wij niets mogen bestellen. [:


    Ex astris, sciencia

    Ik!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Austen schreef:
    Ik niet, aangezien wij niets mogen bestellen. [:


    I'd rather die my way, than live yours.

    Meestal krijg ik ze op tijd. Maar het lijkt bij mij altijd alsof het heeeeel lang duurt, maar ze zijn eigenlijk gewoon op tijd (a).


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik! Ik wacht op nieuwe oordopjes en een ring..

    lol, ik had 6 juni iets besteld. zou 1-3 dagen duren. Het kwam 29 juni aan


    quidquid excusatio prandium pro

    Als ik iets uit het buitenland bestel en het voor een verjaardag ofzo moet hebben... is dat soms aardig spannend of het wel op tijd aankomt ja :\ "2 tot 3 weken" yeuy
    Dingen uit Nederland zelf zijn bij mij bijna altijd wel op tijd :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ja, dat ken ik, ik ben nog steeds aan wachten op 2 cd´s die ik twee weken geleden heb bestelt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    De dingen die ik wel eens heb besteld kreeg ik de volgende dag al (:

    Toen mijn zus een paar jaar geleden in China zat kon het wel lang duren
    Ze had mijn verjaardagscadeau een maand van te voren op de post gedaan en het kwam een week na mijn verjaardag aan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Och, ja, ik. Vreselijk, dat wachten.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Bij mij heeft iets wel eens een half jaar geduurd voor ik het binnen kreeg :/
    Ik was het al helemaal vergeten en toen had ik ineens die CD lol
    (maar ik heb er ook een hekel aan om te wachten, het moet gewoon snel komen!)


    As travars

    Ik! Echt verschrikkelijk als het dan met vertraging komt ofz, kan ik echt niet tegen. En ik ben al zo ongeduldig van karakter. (cat)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley