• /////oud

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ehh.. ik ga even zoeken. Het is misschien niet de mooiste, maar wel de langste. ;3


    It's time to be happy again.

    Deze vond ik wel heel erg lief, (:

    Ohmy, ik lees nóóit Twilight of Wolfpackstories, maar deze is zo goed dat ik er wel een abo op móet nemen. ;3

    Van Hilfiger


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    The deepest scars are those we can't see

    koitje zei op 6 april 2011 - 19:01:
    dit verhaal is zo mooi dat ik er kippenvel van heb
    Wauw!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Hmm, ik heb heel veel leuke reacties gekregen op een story die ik nu niet meer online heb staan, dus die kan ik niet meer vinden. Maar ze waren echt geweldig, zo lang Ö. Maar ik zoek er eens een op die ik nog wel heb.

    Edit, deze zijn wel leuk ^^:

    wauw
    ik had deze story echt in één keer uitgelezen, super!!!
    echt fantastische story!!!
    Harry is écht een sukkel?
    en wie is dat die haar redt???????.


    Jezus, echt jij schrijft zo mooi! Ongelofelijk dat je niet meer abo's hebt! En Ron is schattigggg, echt hoor en Sirius als zanger, dat lijkt me pas leuk om mee te maken!

    Snel verder met je geweldige verhaal? :9~

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 11:28 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Khalifa zei op 8 mei 2011 - 22:28:
    Oke. Weet je. Ik geef het op. Jij schrijft fantastisch. Nee, fantastisch legt het niet goed genoeg uit. Perfect. Beter dan perfect, magish. Het kan niet beter. Het is zo echt, alsof ik erbij zit, haha sexfreak. Alsof ik het ben. Je snapt wel wat ik bedoel. Ik kan gewoon niet uitleggen hoe goed jij dit allemaal (be)schrijft. Ik ben zeer jaloers op je.. Maar niet gemeen jaloers. Je verdient het, it's meant to be you. En mensen onder me hebben allemaal gelijk, don't stop this story. Want dit is nog steeds mijn nummer 1. <3


    Dimple zei op 8 mei 2011 - 22:50:
    Je schrijft zo adembenemend mooi. Je ben zonder twijfel één van de beste op quizlet, en als het aan mij lag dé beste. Echt. Je kan een emotie of gevoel echt zo uitdrukken dat je het begrijpt en dat je je heel erg kan inleven.


    Francisco zei op 7 maart 2011 - 19:26:
    Jij moet een boek gaan schrijven, of iets die kant op. Want als je dat niet doet laat je een kans liggen, je hebt zo'n groot schrijf talent liefje! <3.


    en de allerliefste:

    DrBieber zei op 1 juni 2011 - 23:05:
    Omg, Carlijn. Mag er even gezegd worden dat jij zó wonderful kan schrijven? Dat elk mens op Quizlet een abo op deze story moet nemen. Dat elk woord van jouw hoofdstukken serieus in mijn ziel is gesneden. Ik hou echt zoveel van dit verhaal en ik werd helemaal blij toen ik zag dat je weer een hoofdstuk had geschreven. Ik voel me heel kut op 't moment, maar dat gevoel laat jij verdwijnen door een glimlach op mijn gezicht te brengen. Ik zit echt aan elk woord geplakt zeg maar. En dan komen er gedachtes naar boven waar ik nooit over heb gedacht dat die gedachtes bestonden. Je brengt me naar een hele andere wereld en dat mag echt wel eens gezegd worden. Dit is niet overdreven. Aan jouw reacties op mijn story te zien ben je ook super verslaafd aan die van mij. Nou kun je nagaan; ik heb het 20x zo erg als jou. Omdat alle woorden in je hele story me gelukkig en blij maken. Dus ik moet je bedanken; je hebt me opgevrolijkt. En geloof me, dat gebeurt niet vaak. Het enige wat me nog kon opvrolijken - dacht ik - was een nieuw leven. Maar deze story doet 't hem. <3


    It's time to be happy again.

    Vervelinghoi zei:
    I just keep reading and reading like you're the dealer and this is my disease.


    shutURmouth zei op 30 juni 2011 - 12:05:
    Omg, ik zat een hele sad liedje te luisteren, en ik moest bijna huilen toen ik dit las, en dat doe ik NOOIT bij stories,laat staan bij de proloog O.o


    Zaatje zei op 28 juni 2011 - 12:37:
    heel erg mooi geschreven!!!
    Heb er echt geen woorden voor...


    Empress zei op 29 juni 2011 - 9:23:
    Schat, als je verkeerd schrijf or whatever zou k et wel zeggen, maar je schrijfstyle is perfect! Je schrijft zo mooi, je zou een boek kunnen schrijven met zulke mooie details


    shutURmouth zei op 30 juni 2011 - 12:19:
    Omg, wist je dat ik bijna huil?
    Girl you gifted<3


    Dat waren de liefste comments ever, maar ik heb nog niet naar mijn andere story gekeken. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.