• Ik ga met mijn zus in december naar londen, en nu zijn we aan het kijken welke ov kaart we het beste kunnen halen, een oyster of een travelcard. Nu, als ik naar de kaart van de omgeving van ons hotel kijk, zie ik de meto logo's maar dan in het groen. Weet iemand wat dit dan weer voor een openbaarvervoer iets is? Want ik heb geen idee, en wil dan wel graag even kunnen kijken welke kaar voor ons dan het handigst is.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Uhm, als je maar voor 1 dag gaat, koop een travelcard. Als het voor langer is, koop een Oyster card. They're very handy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    hier kun je de plattegrond van de metro's downloaden voor in London.

    Een Oystercard is handiger dan een travelcard, maar je moet wel uitkijken met de daluren (soms mag je binnen een bepaalde tijd alleen reizen).
    Het is niet zo moelijk, echt niet. Het ligt er een beetje aan waar je hotel zit, dan moet je gewoon kijken welk metrostation er het dichtsbij in de buurt zit. Als je vanaf daar bijvoorbeeld naar buckinghampalace wilt, kun je weer kijken welke metrolijnen en haltes je moet hebben!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik zou voor de Oystercard gaan. Ik heb er 3 hele dagen mee gereisd en ik had er 25 pond op gezet en kwam er mee uit. In principe kan een Oystercard overal voor gebruikt worden, dus dan heb je daar ook geen problemen mee!


    To infinity and beyond •