• Wat is nou een goede mp3 of mp4-speler met ongeveer 8 GB of hoger die niet al te duur is?
    Ik wil er 1 kopen, omdat als ik op mijn telefoon muziek luister, gaat de batterij heel snel op en dat kan ik niet gebruiken als ik lang op het vliegveld moet staan en dan nog 3.5 uur vliegen.
    Dus weten jullie een goede? :3
    En kunnen jullie dan ook de winkel melden waar je 'm kan kopen?

    Geen iPod.

    En zoals ik zie is het ook handig voor andere mensen :'D

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 16:37 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dat vraag ik me nou ook af, ben er al een paar maanden naar op zoek. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ehb het ook nodig, ik moet over 3 weken ruim 17 uur in de auto zitten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    iPod (:


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    iPod (:

    Ja die heb ik al een keer gehad maar ik koop liever een wat goedkopere. Ik ben ook nog voor wat anders aan het sparen, dus dat kan ik niet gebruiken.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 16:37 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Hmm, ik heb een héle goede mp3, maar die is al zo oud dat ze niet meer gemaakt worden D:
    Dus ik op zoek naar een andere, heb ik één of andere Creative Zen mp3/mp4 weet ik veel. Eén tip: als je dat ding tegenkomt, koop hem NIET. Bagger kwaliteit van geluid en het geluid is ook nog eens heel zacht ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Hmm, ik heb een héle goede mp3, maar die is al zo oud dat ze niet meer gemaakt worden D:
    Dus ik op zoek naar een andere, heb ik één of andere Creative Zen mp3/mp4 weet ik veel. Eén tip: als je dat ding tegenkomt, koop hem NIET. Bagger kwaliteit van geluid en het geluid is ook nog eens heel zacht ;x

    Oke, geen Creative Zen dus, ik zal er op letten (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Betrayal schreef:
    (...)


    Ah okay.
    Ehm. Ik had voordat ik een iPod had. Een Philips GoGear. Hij kon - als je hem goed op had geladen - heel lang muziek afspelen. Komt omdat er verder geen troep op gezet kan worden.
    Hij is klein en kan makkelijk aan je kleding vast geklikt worden.


    To infinity and beyond •

    Een Philips GoGear ja als je geen iPod wilt ;3


    dream, dare, fly!

    Gewoon een goedkope die niet veel kan, die zijn vaak het beste (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Levine schreef:
    (...)

    Ah okay.
    Ehm. Ik had voordat ik een iPod had. Een Philips GoGear. Hij kon - als je hem goed op had geladen - heel lang muziek afspelen. Komt omdat er verder geen troep op gezet kan worden.
    Hij is klein en kan makkelijk aan je kleding vast geklikt worden.


    Hoe duur zijn die ongeveer?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ik heb er een van de Aldi [belgische winkel ], van 6GB voor 18 €
    maar ik weet niet of die nu nog te koop is


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    lorreborre schreef:
    ik heb er een van de Aldi [belgische winkel ], van 6GB voor 18 €
    maar ik weet niet of die nu nog te koop is


    En kan die veel? Hoe ziet 'ie eruit? Is 'ie goed? (krul)
    Details, details, details,...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    *gaat even boven dat ding zoeken en komt tot het besef dat het beneden ligt*

    oeps typfoutje 4 gb , maar dat zijn nog zo ongeveer 1000 nummers

    euh, die kan foto's en video's afspelen ,je kan er sudoku op spelen

    anders moet je op deze site eens kijken en daar bij 'select product' zoeken naar 4GB MP4 Player (redelijk vanboven)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    4 gb zijn geen 1000 nummers xd.


    To infinity and beyond •

    Ik heb er ooit een in het kruidvat gekocht voor 18 euro ofzo, aangezien dat al héél lang geleden is kan daar niet zo veel op, maar hij werkt nog steeds :'D.
    Maar je kan beter eens bij de fnac of mediamarkt ofzo kijken ^^. 'k denk wel dat je daar van 70 euro vindt die ook een groot geheugen enzo hebben.


    If you had never come out of the blue, I would've stay