• hoi lieverdjes,
    Ik zoek iemand om samen mee te schrijven. Ik geef er niets om hoe oud je bent, als je maar serieus kan schrijven (denk aan AN, geen standaard, geen smilies,etc) én dat je er wilt voor gaan dus niet na een hoofdstuk of twee stopt. Ideeën heb ik nog niet maar we kunnen wel iets verzinnen. Ik sta open voor een heleboel genres maar niet voor fanfics waarvan ik de hoofdpersoon niet ken (:


    edit: even vergeten te zeggen, als je,je 'aanmeldt' stuur ik een pb en op basis van dat gesprekje beslis ik met wie ik ga samen ga schrijven :Y)

    ik schrijf nu al met verschillende mensjes samen, so now it stops

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 14:43 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Me! Het lijkt me leuk.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik wil wel :D
    Ik weet niet of je al bent begonnen
    maar anders kan je altijd op mijn profiel kijken voor mijn schrijfstijl :D
    Ik hoor hier nog wat van te horen want het lijkt me superleuk samen te schrijven <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik wil ook wel ;D
    Ik vertrek wel volgende week op vakantie, maar normaal kan ik daar wel schrijven en is daar internet ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil ook wel meeschrijven


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik wil wel, maar ik schrijf niet zo goed hoor


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lijkt me ook wel leuk! Ik dus :d


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik ben er weer


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Hé, ik zou ook wel willen.
    Ik heb nog nooit een story geschreven of aan een RPG meegedaan, maar ik schrijf wél graag...
    Dus, ik zou het wel heel graag willen.
    Waarschijnlijk ben je al begonnen & ga je me toch niet kiezen omdat ik geen ervaring heb maar toch...
    Ik kan proberen. ;}


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein