• De stelling van vandaag luidt:
    Leerlingen moeten meer gestimuleerd worden hun opleiding af te maken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind van wel. Je vindt tegenwoordig veel dropouts die lekker smikkelen van het belastingsgeld dat hardwerkenden moeten betalen, terwijl zij thuiszitten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    Ik vind van wel. Je vindt tegenwoordig veel dropouts die lekker smikkelen van het belastingsgeld dat hardwerkenden moeten betalen, terwijl zij thuiszitten.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    SYN schreef:
    Ik vind van wel. Je vindt tegenwoordig veel dropouts die lekker smikkelen van het belastingsgeld dat hardwerkenden moeten betalen, terwijl zij thuiszitten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eens, maar dat lijkt me meer dan logisch.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Echt wel, gelukkig gebeurt dat ook al.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    SYN schreef:
    Ik vind van wel. Je vindt tegenwoordig veel dropouts die lekker smikkelen van het belastingsgeld dat hardwerkenden moeten betalen, terwijl zij thuiszitten.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Eens;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Precies! Kijk maar naar mijn stierbroers: die doen niks omdat hun ouders er niet op aandringen...


    Where there is a sea there are pirates...

    Eens, maar volgens mij gebeurt dat al wel hoor, en als je er dan toch mee ophoud vind ik dat dat je eigen domme schuld is. Je weet namelijk best wel dat als je ermee ophoud je zo goed als geen kans hebt op een succesvolle/goedbetalende baan.

    SYN schreef:
    Ik vind van wel. Je vindt tegenwoordig veel dropouts die lekker smikkelen van het belastingsgeld dat hardwerkenden moeten betalen, terwijl zij thuiszitten.

    dat is eigenlijk niet zo, ons belastingsgeld is voor degenen die ongeschikt zijn om te werken (door ziekte, een lichamelijke- of geestelijke beperking) en voor de mensen die geen werk kunnen krijgen; dropouts kunnen nog best vakkenvuller, putjesschepper, vuilnisman, postbode of iets in die lage categorieën worden (niet beledigend bedoeld tegen de mensen die dat soort baantjes nu hebben), dus krijgen ze geen uitkering.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 9:56 ]


    KATSU!

    Ja=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    SYN schreef:
    Ik vind van wel. Je vindt tegenwoordig veel dropouts die lekker smikkelen van het belastingsgeld dat hardwerkenden moeten betalen, terwijl zij thuiszitten.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Eens


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Misschien.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Eens, lijkt me logisch.
    Ik ga mijn school wel afmaken, maar een beetje stimulering zou zeker niet verkeerd zijn.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.