• Gezongen door een vrouw, dit zijn de lyrics;


    ''im a cute girl

    sitting backstage

    all making a fuss just about me

    im a cute girl

    in glitter cage

    but i cant get over missing you.''

    & ik hoor ook nog iets met
    ''Have you seen her, have you seen him''


    Weet iemand over welk nummer ik het heb ;$?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 1:38 ]

    I don't know ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sorry, kom op google alleen maar pagina's tegen met andere mensen die 'm zoeken - zonder succes -
    Ook op de lyrics vind 'ie niks.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    Sorry, kom op google alleen maar pagina's tegen met andere mensen die 'm zoeken - zonder succes -
    Ook op de lyrics vind 'ie niks.


    Dámn, geheim nummer D:

    Waarschijnlijk te onbekend. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    Waarschijnlijk te onbekend. :')


    Jammer,
    Ik hoorde ook maar 'n klein stukje wat gewoon láang is blijven hangen.

    Kan ook niet alles goed verstaan :'D
    ''I See you walkin down the aisle (ofzo)'' hoor ik ook nog, damn, moeilijk te horen.

    Atmosphere schreef:
    Kan ook niet alles goed verstaan :'D
    ''I See you walkin down the aisle (ofzo)'' hoor ik ook nog, damn, moeilijk te horen.


    Heb je er nog een deeltje van? Als je al een klein deel hebt kan ik kijken of m'n iPhone 'm herkent met voice control. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Heb je er nog een deeltje van? Als je al een klein deel hebt kan ik kijken of m'n iPhone 'm herkent met voice control. :')


    Nou, ik kan er dus geen url of info over krijgen verder want het is op zo'n blabla player ding, als achtergrondmuziekje bedoeld. :'3

    Sevenfold schreef:
    Sorry, kom op google alleen maar pagina's tegen met andere mensen die 'm zoeken - zonder succes -
    Ook op de lyrics vind 'ie niks.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Nou, ik kan er dus geen url of info over krijgen verder want het is op zo'n blabla player ding, als achtergrondmuziekje bedoeld. :'3


    Als je een manier vind om 'm door te sturen, let me know. Dan probeer ik 't wel een keer. :')

    & Als het ergens een achtergrond van is, kan het ook best alleen daarvoor zijn gemaakt.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 1:27 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Als je een manier vind om 'm door te sturen, let me know. Dan probeer ik 't wel een keer. :')

    & Als het ergens een achtergrond van is, kan het ook best alleen daarvoor zijn gemaakt.


    Ja, de link van de site ding kan ik misschien wel geven & óooh, dat, nee, dat kan niet D: want t is geen amerikaanse site.

    heb je een IPod? want dan kan je hem vinden met SoundHound?
    anders download ik soundhound snel even en kijk ik


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    zelfs soundhound vind hem niet Ö


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    zelfs soundhound vind hem niet Ö


    :'D Onvindbaar, naja ik probeer 't morgen wel weer.
    k'moetom7uuropstaan.
    Thanks for trying<3

    Ik heb hem kunnen dodwnloaden dankzij Orbit ^^
    Het nummer heet (volgens dat programma) A Girl Backstage van Single Site.
    Ik kan 'm nog steeds niet daarop vinden, achja.