• Ik weet bij god niet waar ik dit topic anders zou moeten plaatsen, aangezien er geen dinges is voor concerten. Maar wat ik dus even wil weten is wie gaat er naar haar concert? Ik wil héél graag, maar niemand in mijn omgeving is fan van haar ><' Dus ik dacht als er mensen gaan kunnen we een meeting doen?

    Ik wil nog steeds heen, stiekem :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    > verplaatst naar artiesten ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ga, maar ga al met een vriendin ;[ Er is hier btw al een topic over.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    aghh! ik wil er zo graag heen, maar ik mag niet ;_;


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik wil heel graag, maar mag niet. D:


    Forever.

    Maybe heb je hier wat aan?
    Klik.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Die is zo nice live, maar ik denk dat ik dit optreden toch pas, want ik vind haar nieuw album eigenlijk niet echt goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kalona gaat.

    Ik wil, kan je nog kaartjes krijgen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga erheen, maar ik wil geen meeting doen met mensen. Ik ga lekker met mijn eigen vrienden ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Medieval schreef:
    aghh! ik wil er zo graag heen, maar ik mag niet ;_;


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Backyard schreef:
    Ik wil nog steeds heen, stiekem :'D


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik wil wel, maar niemand die ik ken wil of kan mee..


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik wil er ook heen. Zijn de kaarten duur?


    To infinity and beyond •

    Een vriendin van me gaat, ze heeft mij ook mee gevraagd maar ik houd niet van die muziek (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42