• Sorry maar ik heb even een topic bui. Dus degene die dit lezen jullie zijn gewaarschuwd voor als ik straks misschien nog een topic aan maak.

    Maar wat ik eigenlijk wilde weten of er mensen zijn die deze serie kijken en zo ja, heb je dan ook het 1e & 2e seizoen gezien?

    Voor iedereen die denkt, wara heb je het over?! Nou, die serie die iedere zaterdag (sinds kort) op Veronica komt om 21:00, de voorgaande keren begon hij om 20:00 omdat er dan twee afleveringen werden uit gezonden

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Physics is awesome

    Jaaaa Merlin is echt grappig (': ik wist niet eens dat dit het 3e seizoen was, heb pas een paar afleveringen gezien.


    Me so good.

    Gnome schreef:
    Jaaaa Merlin is echt grappig (': ik wist niet eens dat dit het 3e seizoen was, heb pas een paar afleveringen gezien.


    Ja, het eerste seizoen was te zien bij een van de Belgische zenders. Seizoen twee is volgens mij niet op een Nederlandstalige zender uit gezonden en nu is er seizoen drie


    Physics is awesome

    Merlin! Ik vind die serie sinds kort echt geweldig. Het probleem is bij mij, dat er dan altijd leuke dingen doorheen komen, dus ik zie maar stukjes. Ooit ga ik al die afleveringen kijken! =D


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Yiruma schreef:
    Merlin! Ik vind die serie sinds kort echt geweldig. Het probleem is bij mij, dat er dan altijd leuke dingen doorheen komen, dus ik zie maar stukjes. Ooit ga ik al die afleveringen kijken! =D


    Mijn ouders nemen hun favoriete serie zelfs op zodat ik allebei de afleveringen kon kijken. Ik ben er echt verslaafd aan


    Physics is awesome

    Merlin is echt awesome!!! Ik kan niet wachten tot seizoen vijf begint!!!


    I will keep watch.

    Ik heb seizoen 1, 2 en 3 gezien. Heb ze op dvd :p.

    oh en seizoen 4 heb ik ook gezien, maar dan op internet :p

    @Mismi Me 2! Welke aflevering vond jij het leukst?


    I will keep watch.

    Ja, ik ben nu seizoen 2 aan het kijken, in het begin dacht ik dat het niet echt leuk zou zijn maar nu ben ik blij dat mijn broertje me het heeft laten zien :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Vegangirl schreef:
    @Mismi Me 2! Welke aflevering vond jij het leukst?
    HAHa, vond ze allemaal wel leuk :p ben benieuwd naar seizoen 5 xD

    Seizoen 5 begint morgen, 20.45 op BBC 1 :)


    I will keep watch.

    Vegangirl schreef:
    Seizoen 5 begint morgen, 20.45 op BBC 1 :)


    Oeh echt! ;D Dan ga ik toch 'ns bij mijn pa informeren of wij BBC kunnen ontvangen ;p. En anders, interneeeet.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I love it!
    Heb alle afleveringen van alle seizoenen gezien. Download het altijd omdat ik nooit een week wil wachten. Ik wil ze gewoon allemaal achter elkaar kijken!

    En ik houd zo van Morgana! zij is zo heerlijk evil<3<3

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 20:38 ]


    I'll never be good enough... You make me wanna die!