• HELL
    Loop je de aula in met vriendinnen, word je verrot gescholden voor 'emo'. :I
    Stelletje naaiers. op mijn school is het gewoon zwaar verboden om anders te zijn. en weetje wat nog wel het lulligste is? dat een van mijn beste vrienden erover is begonnen -___-'. dus vroeg ik laatst aan hem waarom hij me zo noemt, en of hij wel wist wat het betekent.
    Nahja, je raadt het al, dat wist hij dus niet. hij vind gewoon dat hij een of ander recht heeft om mij een beetje uit te schelden..


    i put the fun in funeral

    Trouwens, ik zou er niet veel om geven. Fuck wat anderen denken over je. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is ook zo, anderen veroordelen om hun kleding is gewoon idioot.
    Maar al die alto's doen het even hard bij de rest. Ze zeggen hokjes wel te haten maar ondertussen is het: Die huppelkutten dit en die kakkers dat.

    ik heb in het algemeen geen problemen met 'normale' mensen hoor ^^'. sterker nog, aangezien ik de enige 'emo' ben op school, zijn al mijn vrienden 'normaal'. alleen buiten school zie ik via meetings nog meer mensen 'zoals ik'. stomme aanhalingstekens


    i put the fun in funeral

    Crushed schreef:
    Ik ben het volkomen met je eens!
    Op mijn school word je veel te snel uitgescholden.
    Ik ben ros, dus ik ben een 'ginger'.
    Ook ben ik een emo want ik draag mascara?!?!?!
    Ik bedoel, wtf man, doe effe normaal.


    Ik ben zogezegd emo omdat mijn haar voor mijn ogen hangt, wat enkel zo is als ik in de wind loop? Ik ben bleek en met blauwe ogen en donker stijl haar geboren. Dan zeggen ze achter mijn rug dat ik mijn haar stijl en kleur en mijzelf bleker maak, like wtf?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sevenfold schreef:
    Trouwens, ik zou er niet veel om geven. Fuck wat anderen denken over je. :')

    dat vind ik een hele goede gedachte
    helaas ben ik daar heel slecht in :')


    i put the fun in funeral

    Tortuga schreef:
    (...)
    Omdat zij zich niet in het zwart hijsen, zijn ze niet meteen "schijterds" weetje -__-'..

    wel als je anderen beoordeelt om hun kleding, en dat wou ik eigenlijk te zeggen =]

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 19:28 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is ook zo, anderen veroordelen om hun kleding is gewoon idioot.
    Maar al die alto's doen het even hard bij de rest. Ze zeggen hokjes wel te haten maar ondertussen is het: Die huppelkutten dit en die kakkers dat.

    Precies, dat mag ook weleens worden gezegd.

    APATHETIC schreef:
    (...)
    nuhh, denk je dat ik alleen maar zwart draag dan? :/
    volgens mij begonnen ze erdoor vanwege mijn muzieksmaak. enjaa, ik draag soms wat meer 'alto' kleding maar meestal niet eens op school.


    Nee, ik bedoel het niet lelijk, maar ik zei het even op die manier omdat ik er ook niet tegen kan dat, wanneer je je dan niet alternatief kleed, je door sommige alto's maar direct "schijterd" wordt genoemd, omdat jij dat soort kleding "niet zou durven aantrekken". Kom nou, niet iedereen vind dat soort kleding/muziek mooi?


    ars moriendi

    APATHETIC schreef:
    (...)
    dat vind ik een hele goede gedachte
    helaas ben ik daar heel slecht in :')


    Oefening baart kinderen kunst.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Oefening baart kinderen kunst.


    Die vind ik stiekem geniaal(nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Backyard schreef:
    Emo is geen scheldwoord :W


    idd en miss zegt hij het alleen maar omdat hij zih niet 'anders'durft te kleden en dan jaloers is op jou dat jij het wel durft


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Emo is een term die domme mensen gebruiken om mensen die zichzelf uiten aan te spreken, ik zou me er niet druk om maken.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Oefening baart kinderen kunst.


    Mjaa (baby)


    i put the fun in funeral

    Bohemian schreef:
    Emo is een term die domme mensen gebruiken om mensen die zichzelf uiten aan te spreken, ik zou me er niet druk om maken.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Je hebt alleen jezelf ermee als je voor anderen leeft. Maar dat leer je nog wel, dat heeft mij ook een aardige tijd gekost. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Tortuga schreef:
    (...)

    Nee, ik bedoel het niet lelijk, maar ik zei het even op die manier omdat ik er ook niet tegen kan dat, wanneer je je dan niet alternatief kleed, je door sommige alto's maar direct "schijterd" wordt genoemd, omdat jij dat soort kleding "niet zou durven aantrekken". Kom nou, niet iedereen vind dat soort kleding/muziek mooi?

    daar ging het me ook niet om, het ging me om het uitschelden
    edit: ik lees de reactie nog eens terug en ik snap dat het verkeerd opgevat werd. het ging me om de kinderen die haar meteen voor emo uitschelden en het was niet op iedereen gericht die normale kleding draagt

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 19:39 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sevenfold schreef:
    Je hebt alleen jezelf ermee als je voor anderen leeft. Maar dat leer je nog wel, dat heeft mij ook een aardige tijd gekost. (:


    In dat geval moet ik me er maar doorheen slaan ^^'. nu voel ik me best een aanstelster, maar er zijn wat oorzaakjes waardoor ik er niet goed tegen kan. en btw; nu voel ik me like.. klein :3


    i put the fun in funeral