• HELL
    Loop je de aula in met vriendinnen, word je verrot gescholden voor 'emo'. :I
    Stelletje naaiers. op mijn school is het gewoon zwaar verboden om anders te zijn. en weetje wat nog wel het lulligste is? dat een van mijn beste vrienden erover is begonnen -___-'. dus vroeg ik laatst aan hem waarom hij me zo noemt, en of hij wel wist wat het betekent.
    Nahja, je raadt het al, dat wist hij dus niet. hij vind gewoon dat hij een of ander recht heeft om mij een beetje uit te schelden..


    i put the fun in funeral

    Ze lachten me vorige keer uit omdat ik een spongebob vest droeg, dus deed ik hem uit... Wat ze niet verwachtten was een Patrick & Spongebob hemd die ik eronder droeg. Lang leve Turkije en zijn goedkope kleding! <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ze lachten me vorige keer uit omdat ik een spongebob vest droeg, dus deed ik hem uit... Wat ze niet verwachtten was een Patrick & Spongebob hemd die ik eronder droeg. Lang leve Turkije en zijn goedkope kleding! <3

    Spongebob is baas :W


    i put the fun in funeral

    Uneventful schreef:
    Ze lachten me vorige keer uit omdat ik een spongebob vest droeg, dus deed ik hem uit... Wat ze niet verwachtten was een Patrick & Spongebob hemd die ik eronder droeg. Lang leve Turkije en zijn goedkope kleding! <3


    Ooh, iedereen op mijn school vind mijn spongebob trui helemaal geweldig, nu heet ik zelfs Spongebob. :'D


    Your make-up is terrible

    Ik droeg laatst zwarte nagellak, en me vriendinnen/vrienden noemde me allemaal emo. Dus nu draag ik eigenlijk 'expres' altijd nagellak en vooral zwarte. Natuurlijk ook omdat ik het mooi vind. Ik ben het dus niet, ofzo. Heb gewoon scheit aan ze, heb ik ook. (:


    Smile and live.

    oooh, ik wil nu door jouw school lope, zulke blikken zijn meestal echt hilarisch xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    APATHETIC schreef:
    (...)

    In dat geval moet ik me er maar doorheen slaan ^^'. nu voel ik me best een aanstelster, maar er zijn wat oorzaakjes waardoor ik er niet goed tegen kan. en btw; nu voel ik me like.. klein :3


    Waarom? Iedereen begint klein, maar je leert meer en meer als je opgroeit. Een deel daarvan, waar bijna iedereen moeite mee heeft, is jezelf echt leren kennen, leren ontwikkelen en leren houden van jezelf zoals je bent. Kortom, het gaat om hoe jij over jezelf denkt, niet hoe anderen dat doen. Het lijkt het simpelste, maar is vaak juist het moeilijkste om te leren en vol te houden. Ik ben bijna 20 en ik zit ook pas sinds een jaar of 2 lekker in m'n vel, door gelukkiger te worden, minder om anderen te geven en mijn eigen stijl elke dag meer en meer te ontdekken. Voel je niet klein, iedereen heeft zijn eigen tijd nodig en niemand stopt ooit met dingen leren. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Kijk weet je wat het is. Je bent wie je bent. Als jij je gewoon kleed zoals jij je kleed en je zo gedraagd. Ben je gewoon prachtig. Dat is gewoon een feit. Ik heb mijn haren rood geverft, omdat ik het gewoon een mooie kleur vind. Nu word ik 'ginger' genoemd. Maar ja.. ik trek me er niets van aan want het is wie ik ben en ik doe wat ik wil. Zo moet je gewoon denken (:


    To infinity and beyond •

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Waarom? Iedereen begint klein, maar je leert meer en meer als je opgroeit. Een deel daarvan, waar bijna iedereen moeite mee heeft, is jezelf echt leren kennen, leren ontwikkelen en leren houden van jezelf zoals je bent. Kortom, het gaat om hoe jij over jezelf denkt, niet hoe anderen dat doen. Het lijkt het simpelste, maar is vaak juist het moeilijkste om te leren en vol te houden. Ik ben bijna 20 en ik zit ook pas sinds een jaar of 2 lekker in m'n vel, door gelukkiger te worden, minder om anderen te geven en mijn eigen stijl elke dag meer en meer te ontdekken. Voel je niet klein, iedereen heeft zijn eigen tijd nodig en niemand stopt ooit met dingen leren. :')

    Mooi gezegd.(pirate)


    ars moriendi

    APATHETIC schreef:
    (...)

    Ja, ik heb ook een roodharige vriend waarvan iedereen het grappig lijkt te vinden om hem ginger te noemen :/
    Nja,, moet je humor maar zijn hea ^^' . en dat is wel slecht hoor, alleen omdat je mascara draagt? mygod :W


    Ja, echt zielig noem ik dat.
    Dat noem ik het gepeupel, het volk dat wilt opvallen door niets te bereiken in hun leven en enkel te schelden op anderen.

    Pyro schreef:
    (...)

    Ik ben zogezegd emo omdat mijn haar voor mijn ogen hangt, wat enkel zo is als ik in de wind loop? Ik ben bleek en met blauwe ogen en donker stijl haar geboren. Dan zeggen ze achter mijn rug dat ik mijn haar stijl en kleur en mijzelf bleker maak, like wtf?


    Idd! Ik heb ook een wittere huid, maar kom op zeg.
    Ik vind zo'n mensen echt zielig.
    Ze zeggen het enkel omdat ze een laag zelfbeeld hebben en anderen er nog meer in de grond gaan boren.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Waarom? Iedereen begint klein, maar je leert meer en meer als je opgroeit. Een deel daarvan, waar bijna iedereen moeite mee heeft, is jezelf echt leren kennen, leren ontwikkelen en leren houden van jezelf zoals je bent. Kortom, het gaat om hoe jij over jezelf denkt, niet hoe anderen dat doen. Het lijkt het simpelste, maar is vaak juist het moeilijkste om te leren en vol te houden. Ik ben bijna 20 en ik zit ook pas sinds een jaar of 2 lekker in m'n vel, door gelukkiger te worden, minder om anderen te geven en mijn eigen stijl elke dag meer en meer te ontdekken. Voel je niet klein, iedereen heeft zijn eigen tijd nodig en niemand stopt ooit met dingen leren. :')


    Bedankt voor uw wijze woorden, miss (flower)


    i put the fun in funeral

    Levine schreef:
    Kijk weet je wat het is. Je bent wie je bent. Als jij je gewoon kleed zoals jij je kleed en je zo gedraagd. Ben je gewoon prachtig. Dat is gewoon een feit. Ik heb mijn haren rood geverft, omdat ik het gewoon een mooie kleur vind. Nu word ik 'ginger' genoemd. Maar ja.. ik trek me er niets van aan want het is wie ik ben en ik doe wat ik wil. Zo moet je gewoon denken (:


    Dat vind ik heel goed van je, dat je doet wat je mooi vindt (:. mij lijkt het ook wel awesome, maar dat durf ik nog niet :W


    i put the fun in funeral

    Crushed schreef:
    (...)

    Idd! Ik heb ook een wittere huid, maar kom op zeg.
    Ik vind zo'n mensen echt zielig.
    Ze zeggen het enkel omdat ze een laag zelfbeeld hebben en anderen er nog meer in de grond gaan boren.

    Yep, pure onzekerheid van die mensen die dat zeggen.


    ars moriendi

    Crushed schreef:
    (...)

    Ja, echt zielig noem ik dat.
    Dat noem ik het gepeupel, het volk dat wilt opvallen door niets te bereiken in hun leven en enkel te schelden op anderen.


    Ben het helemaal met je eens (bloos)


    i put the fun in funeral

    Agh ja, daar deal ik nu al twee jaar mee. In het begin vond ik het vreselijk, maar hé, liever een "emo" dan een barbiepop die elke jongen van de school heeft gehad. (Nee, niet iedereen die populair is of dingen draagt die in de mode zijn, zijn zo. Maar wel op mijn school.)
    Ik ben trots op mezelf, want ik durf mezelf te zijn. Laat hun maar lekker hun eigen boontjes doppen.


    Forever.