• Ik wil dus eind van deze zomervakantie een tattoo laten zetten. Eerst dacht ik aan gewoon een ster op mijn pols, maar mijn moeder vind dat geen betekenis hebben voor mij, dus overbodig. Heeft iemand misschien zelf een tattoo of een idee wat leuk is? Ik wil hem op mn pols (binnenkant), dus moet het niet al te groot zijn. Ik zat er ook nog aan te denken het zelf te ontwerpen, maar ik weet niet of ik dat wel kan.. :(

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik wil zelf 2 kattenpootjes en 2 hondenpootjes, die gaan staan voor mijn huisdieren. =)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 20:41 ]

    Ik wil op mijn pols 'Fighter' of 'Blessed'


    To infinity and beyond •

    Doe iets wat met je persoonlijkheid te maken heeft. (o god, ik klink net als je moeder)
    Maar bedenk wel iets waar je over 50 jaar nog steeds mee rond wil lopen.


    There's power in the words you whisper.

    Ik zou sowieso geen tattoo nemen als het geen betekenis voor je heeft.
    En oja, ik wil inhale & exhale aan de binnekant van mijn onderarmen, bij me elleboog aan de binnenkant zegmaar, lol. Lang verhaal :')

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 20:43 ]

    mijn zus heefd de handtekening van onze moeder aangezien die is overleden. kan je niet zoiets oen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Nou, als jij die ster mooi vind, zou ik daar toch voor kiezen hoor. Waarom zou het geen betekenis kunnen hebben?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Harrison schreef:
    Doe iets wat met je persoonlijkheid te maken heeft. (o god, ik klink net als je moeder)
    Maar bedenk wel iets waar je over 50 jaar nog steeds mee rond wil lopen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ik 16 ben, ga ik waarschijnlijk een hartje (vrij klein, want mijn moeder is daar tegen) aan de rechterkant van mijn borstkas laten tatoeëren.

    Persoonlijk vind ik hartjes, sterretjes, krulletjes ezv. wel leuk. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik heb graag kleine tatoeages, er zijn anderen die het liever groot hebben. Dat is je eigen keuze.

    Ik neem aan het einde van de zomer ook een tattoo. Op mijn pols een klein katje (bloos) Zou eerst katten pootjes doen maar dat vind ik toch niet zo leuk meer


    -

    Ik wil later graag het chinese teken voor tweeling en dat dan samen met mijn tweelingzus laten zetten :)
    Ik zou er ook alleen een nemen omdat het iets voor je betekend x

    Zie mijn fotoboek en die dan op mijn linkerschouder aan de voorkant :)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Maar even een vraagje aan de mensen die een tattoo hebben, doet het écht pijn? x)

    Confused schreef:
    Maar even een vraagje aan de mensen die een tattoo hebben, doet het écht pijn? x)


    Tuurlijk doet het zetten pijn er gaat een naald onder je huid, sommige mensen vinden dit heel pijnlijk, anderen niet echt. Als je een grote tatoo laat zetten of je zit er wat langer gaat je lichaam automatisch een soort 'verdovingsstofje' aanmaken voor de pijn, zodat je er wat beter tegenkunt, maar de normale mens vind een tatoo niet prettig. Sommige mensen wel, sommige mensen zijn zelfs verslaafd aan tatoo's laten zetten, maar die kicken op de pijn. (krul)

    Ligt eraan hoe hoog je pijngrens is ;D


    To infinity and beyond •

    ik heb een tattoo en vond het niet zo pijn doen (arm)
    Over 2 weken krijg ik een op mijn been, ik denk dat die een stuk zeerder gaat doen..

    En op je vraag:
    Ik ga zelf 3 roosjes laten zetten die staan voor mijn moeder, vader en zus, omdat ze me erg dierbaar zijn :)


    I solemny swear i am up to no good