• Members of the WAG-gang


    Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hérnandez.
    ReinaxRamos - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Exposito - Elena - WAG van David Villa.
    Ventimiglia - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Roadrunner - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Discography - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Songbird - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Number4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 20:41 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    dan spring je het podium op hha.


    Tears are words the heart can't say.

    Number4 schreef:
    dan spring je het podium op hha.

    Ja, wanneer Bruno 'Marry you" zingt en dan ga ik ja zeggen (wedding)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ReinaxRamos schreef:
    (...)

    Dat is echt kut!
    Ik ging toen ze hier in Nijmegen waren ook pas om half 2 weg, dus we waren er rond 4 uur ofzo? En nou ja, die rij was zo raar, je kon gewoon doorlopen en vooraan in de rij staan.. Dus dat deden we maar (bloos)

    haha wajo, chill. ;o Maar hoelaat begon dat dan?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bij ons ging dat niet, afgebakende met dranghekkens en security. Jeez we ochten om 8 uur binnen en het begon normaal om 8 uur. Dus binnen ook nog eens een uur staan wachten. Al was het minder op elkaar plakkend dan in de trein vorige week. Mijn zus vroeg gaanw e volgende week met de trein naar Gent shoppen? Ik heb een kussen genomen en naar haar hoofd gesmeten.


    Tears are words the heart can't say.

    Als ik mazzel heb sta ik niet helemaal achteraan, nou dat hoop ik maar haha.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Number4 schreef:
    Bij ons ging dat niet, afgebakende met dranghekkens en security. Jeez we ochten om 8 uur binnen en het begon normaal om 8 uur. Dus binnen ook nog eens een uur staan wachten. Al was het minder op elkaar plakkend dan in de trein vorige week. Mijn zus vroeg gaanw e volgende week met de trein naar Gent shoppen? Ik heb een kussen genomen en naar haar hoofd gesmeten.

    ah bah. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Discography schreef:
    (...)
    haha wajo, chill. ;o Maar hoelaat begon dat dan?


    Eeh. Nou de voorprogramma's waren toen om 5 /6 uur dacht ik en TH zelf om half 8 ofzo. Maar je had het eerste vak, het tweede vak. En daarna gewoon alles los zeg maar. En wij stonden vlak achter het 2e vak (:

    Ik weet de tijden niet precies meer, tis al 3jr geleden haha.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxRamos schreef:
    (...)

    Eeh. Nou de voorprogramma's waren toen om 5 /6 uur dacht ik en TH zelf om half 8 ofzo. Maar je had het eerste vak, het tweede vak. En daarna gewoon alles los zeg maar. En wij stonden vlak achter het 2e vak (:

    Ik weet de tijden niet precies meer, tis al 3jr geleden haha.

    oke ja, volgensmij heb je bij Bruno ook nog zitplaatsen dacht ik, dus dat is al wat minder problemen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja bij mij ook 3. Maar bij ons was er geen voorprogramma. En 's avonds brak er echt chaos en paniek uit. Er stonden echt veel ambulances van allemaal die die vooraan stonden en van hun sus gedraait waren.


    Tears are words the heart can't say.

    Bij ons waren er ook nog zitplaatsten, maar in vorst sta je beter anders zie je niet veel.


    Tears are words the heart can't say.

    Number4 schreef:
    Ja bij mij ook 3. Maar bij ons was er geen voorprogramma. En 's avonds brak er echt chaos en paniek uit. Er stonden echt veel ambulances van allemaal die die vooraan stonden en van hun sus gedraait waren.

    wow ;o


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Discography schreef:
    (...)
    oke ja, volgensmij heb je bij Bruno ook nog zitplaatsen dacht ik, dus dat is al wat minder problemen.


    Maar toen had ik staanplaatsen hoor (:
    Dat was een open air concert(:
    Dat andere concert had ik zit plaatsen en ging ik pas om 6uur erheen(bloos)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Number4 schreef:
    Bij ons waren er ook nog zitplaatsten, maar in vorst sta je beter anders zie je niet veel.

    daarom, en zitplaatsen zijn vast en staanplaatsen niet. En staan is zoiezo beter (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Maar bij ons stonden ze toch recht op de zit plaatsten dus veel maakten die niet echt uit. Hha.


    Tears are words the heart can't say.

    Number4 schreef:
    Maar bij ons stonden ze toch recht op de zit plaatsten dus veel maakten die niet echt uit. Hha.

    haha, ja dat is zo


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind