• Hey!

    Binnenkort ga ik met een groep van 8 vriendinnen uit, en we drinken bij mij in. Aangezien ik niet zo vaak uit ga heb ik ook weinig verstand van indrinken en drank haha.

    Hoeveel en wat voor drank is handig om in te slaan? Het zijn allemaal wel redelijke zuiperds.

    Eerlijk gezegd, heb ik ook niet echt een idee. Mijn gok zou zijn toch wel een halve tot een hele fles wijn per persoon, dus zeker 4 flessen in totaal. Persoonlijk zou ik dan zelfs voor 5-6 gaan, dan heb je sowieso genoeg en de restjes geef je weg of drink je later zelf nog op.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2018 - 16:09 ]

    Zijn het meisjes die liever zoet drinken? Dan is Kriek wel een aanrader, of strongbow (een soort bier met cider), of een zoete witte wijn. Zo niet, kan je gewoon pilsjes in huis halen (bij ons zou dat het liefst van Cristal zijn, maar ik weet niet waar jij vandaan komt), een paar flesjes Desperados misschien en een drogere wijn. Of wijn zoet of droog is, staat meestal gewoon op de achterkant van de fles. Je kan ook sterke drank kopen, maar naar mijn ervaring is dat niet het beste idee haha, zeker niet als je niet zo vaak drinkt.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2018 - 16:12 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Voor indrinken reken ik meestal of een halve fles sterke drank p.p. of een halve krat bier/ hele fles wijn. (Dit is voor drinken als je niet uitgaat kom je daar misschien nog wat te kort aan.) Is niet erg om wat over te houden maar het is lullig om niet genoeg te hebben.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Vraag het gewoon aan hen. Het is zonde als je wat inkoopt en ze het niet lekker vinden. Wat wij met carnaval doen is vaak wel bij dezelfde persoon thuis (ivm ligging) maar allemaal zelf wat mee nemen en delen.

    Wij deden vaak zoete witte (Aldi) wijn, Hugo of bier en als je iets sterkers wilt neem je het zelf mee.
    Zet wat hapjes of chipjes op tafel voor erbij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MT. Ik ga met mijn bday uit met twee vriendinnen en zoek nog lekkere cocktails (om zelf te maken).


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik drink eigenlijk nooit in, maar anders zouden m'n vriendinnen en ik wss Bacardi razz met Fanta drinken. Niet het stoerste drankje, maar het drinkt wel lekker weg


    There are poems inside of you that paper can't handle

    JAMESVALDEZ schreef:
    MT. Ik ga met mijn bday uit met twee vriendinnen en zoek nog lekkere cocktails (om zelf te maken).

    Als je cocktails wil maken, kan ik je zeker de klassiekers zoals mojito en tequila sunrise aanraden. Wij maken ook een 'appeltaart' cocktail, die superlekker smaakt en vooral in de winter een hele goede keuze is. Heel simpel kan je ook nog diepvriesfruit pureren en aanlengen met rum o.i.d., dat smaakt ook al dikke prima ;D
    Cocktails kost alleen wel het nodige, dus voor cheapass indrinken zou ik eerder voor wijn en bier gaan. Sommige meiden vinden Hugo ook ontzettend lekker. Uiteindelijk is het nog het slimst om even te overleggen hoeveel je in zou moeten slaan, dat gebeurt in onze vriendinnengroep ook altijd.


    From these ashes, I will rise

    Wij ons thuis hebben we altijd bier/wijn in huis en verschillende flessen drank in de kast, dus ik hoef nooit echt iets te halen haha. Als ik naar mijn vriendinnen heen ga, neem ik meestal een fles wijn mee. Bij ons is het altijd heel makkelijk, zorg dat er bier en wijn is en iedereen is happy (; Iedereen kan ook zelf wat meenemen, dan heeft iedereen in ieder geval iets wat ze lekker vinden en daarnaast zou je nog wat bier/wijn of iets in kunnen slaan.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2018 - 19:37 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO