• Hij kwam zaterdag terug uit Egypte en hij heeft een waterpijp gekocht met alle smaken die je je maar kan voorstellen. Chocola, watermeloen, citroen, vanille, appel, peer, munt, aardbei, kersen enzovoort. We hebben hem net uitgeprobeerd met watermeloen en ik moet toegeven dat het echt lekker is. Ik vind het een beetje naar thee ruiken :'D

    Wie heeft er wel eens gerookt met een waterpijp en welke smaak vind je het lekkerst?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik, alleen dan voornamelijk voor een net iets ander doeleinde. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    Ik, alleen dan voornamelijk voor een net iets ander doeleinde. (krul)

    Haha heerlijk wijf <3

    Maar nee ik heb dat nog nooit gedaan.


    -

    Sevenfold schreef:
    Ik, alleen dan voornamelijk voor een net iets ander doeleinde. (krul)


    Toch geen wiet, he?(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik, ook al ben ik te jong. Mijn ouders waren er bij en het was in Turkije, daar staat de waterpijp bekend. Het was watermeloen en perzik, gosh die geur is echt heerlijk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Persefoneia schreef:
    (...)

    Toch geen wiet, he?(cat)


    Ben ik nu crimineel? Ja, wel voor wiet.(krul)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 21:51 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ben ik nu crimineel? Ja, wel voor wiet.(krul)


    Heb je dan geen wietpijp, die dingen zijn veel leuker?

    Wij hebben een wiet en waterpijp; maar ik weet ook nog wel iets anders dan water dat je kan pijpen? -wbw.


    We're all mad here.

    Ik heb zelf ook een waterpijp (gebruik voor cannabis en andere smaken, maar voornamelijk la ganja (krul)), en een bong. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ja ik doe regelmatig waterpijp.

    Ik vind cola het lekkerst.

    maar soms ook met wiet.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 22:00 ]

    Padawan schreef:
    (...)

    Heb je dan geen wietpijp, die dingen zijn veel leuker?

    Wij hebben een wiet en waterpijp; maar ik weet ook nog wel iets anders dan water dat je kan pijpen? -wbw.


    Ohmygod -facepalm-
    Dit topic blijft wel netjes(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Padawan schreef:
    (...)

    Heb je dan geen wietpijp, die dingen zijn veel leuker?

    Wij hebben een wiet en waterpijp; maar ik weet ook nog wel iets anders dan water dat je kan pijpen? -wbw.


    Er zijn zoveel soorten ... Ik zelf had er 2, maar een is er kapot gevallen die ik met m'n vriend samen had gekocht. Hij liet hem vallen en hij spatte in heel veel stukjes. ):

    En pijpjes heb ik 3 van. (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 21:55 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wiet moet je niet met een wietpijp doen. Gewoon in een vloeitje joh!


    We're all mad here.

    Padawan schreef:
    Wiet moet je niet met een wietpijp doen. Gewoon in een vloeitje joh!


    Of in cake, of in een waterpijp, of een wietpijp. Leuke variaties voor bijv. feestjes. :')
    Verder gewoon the dutch mix. Tabak&vloei.

    Maar volgens mij is het niet de bedoeling dat het topic deze kant opgaat. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Er zijn zoveel soorten ... Ik zelf had er 2, maar een is er kapot gevallen die ik met m'n vriend samen had gekocht. Hij liet hem vallen en hij spatte in heel veel stukjes. ):

    En pijpjes heb ik 3 van. (:

    Je moet haar bureau eens komen bekijken joh haha (wbw)


    -

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Of in cake, of in een waterpijp, of een wietpijp. Leuke variaties voor bijv. feestjes. :')
    Verder gewoon the dutch mix. Tabak&vloei.

    Maar volgens mij is het niet de bedoeling dat het topic deze kant opgaat. :'D



    Hahahaha ik stop want nu krijg ik zin in weed. (':


    We're all mad here.

    Padawan schreef:
    (...)


    Hahahaha ik stop want nu krijg ik zin in weed. (':

    Well I has it. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)