• Hi. (:

    Ik ben dus verliefd op iemand van 16. (Hij word in september 17) Nu is het probleem dat ik 12 ben. Ik ken hem minder als een half jaar, van de KLJ. Ik heb zijn Facebook. Ik heb hem toen toegevoegt en hij heeft geaccepteerd. Ik heb zijn hotmail. Ik heb zijn GSM-nummer. Allemaal via zijn Facebook. We hadden toen ouderavond en dan doen we altijd een toneel. Tijdens de audities hadden we veel oogcontact. Ook met de opvoering, op het laatst toen we met z'n allen het podium op moesten. Ik stond voor hem en we keken elkaar steeds aan. Soms keek ik dan weg. Hij is super lief en ook knap. ^^ Ik kan wel een foto posten, maar voor eventjes.

    Wel en hoop verschil, maar volgens mij vind ie jouw ook leuk, oogcontact zegt alles echt waar :D Succes


    Nee

    12 en 16/17, kzie het probleem niet echt. Zolang je maar je eigen grenzen kunt stellen!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 10:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik was 14 toe toen ik het met een jonge van 18 kreeg, ik vind het dus wel mee vallen, maar je moet er wel van uitgaan, dat hij op geven moment 'meer' wil, aangezien hij wat ouder is. Maar dat hoeft natuurlijk ook niet altijd.

    Ik ben ook verliefd op iemand van 4 jaar ouder, dat leeftijdsverschil maakt niet zoveel uit volgens mij. Dat hangt eigenlijk van de jongen af. Als jij je grenzen kunt stellen en hij dat aanvaard, is er niets aan de hand.
    (Ze zeggen ook dat jongens mentaal jonger zijn dan meisjes, hihi. :3)

    Ik zou zeggen: Chat/praat/sms met hem.
    Maar pas op, oogcontact zegt niet alles, geloof me, ik heb er ervaring mee.

    Oh btw; Mag ik foto via PB? x'D Ik heb een obsessie voor knappe jongens(Schaam schaam)

    RestlessSoul schreef:
    12 en 16/17, kzie het probleem niet echt. Zolang je maar je eigen grensen kunt stellen!


    Firm believer of all that is magic

    Ik ben ook twaalf, een paar maanden geleden, leerde ik ook een jongen kennen. Anthony, hij was ook bijna 17. Ik kon het héél goed met hem vinden, we lachten vaak, praatte. Ik dácht verliefd te zijn, toen hij mijn leeftijd nog niet wist (hij dacht dat ik 15 was) zat hij ook achter mij aan.
    Maar lieve schat, we zijn nog 12, er komen leukere jongens, ik heb er geen problemen mee als je achter hem aan gaat, volg je hart zou ik zeggen. Maar net als Anthony, hun zijn al bezig met andere dingen, ik weet niet of jij zo ver wilt gaan voor deze "liefde"? Ik zelf legde me er bij neer dat het geen goed plan was. Échte liefde zal nog komen, maar op je twaalfde heb je die meestal nog niet gezien.
    EDIT: Ik wil je dus niet tegenhouden of zo, maar bedenk wel dat niks zeker is op dit moment. En je moet weten waar je aan begint.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 10:41 ]


    Let it come and let it be

    Ik ben trouwens 13 en mijn BF word 18


    Firm believer of all that is magic

    Meestal zoeken jongens zelf contact als ze geïnteresseerd zijn. Ik zou niet te veel hopen. Het valt gewoon op dat hij naar jou kijkt, omdat je erop let. De meeste mensen kijken terug als je kijkt.


    -

    Aww, wat leuk! Toen ik twaalf was werd ik ook verliefd op een zestienjarige jongen, en nu na twee jaar ben ik nog steeds helemaal weg van hem en hij sinds kort ook van mij (:
    We hadden eerder ook al wat gehad maar toen stopte hij dat omdat hij me te jong vond, maar nu zijn we 14 en 18 en dat is al wat anders. Bij ons begon het ook bij oogcontact... Ik hoop voor je dat het wat wordt!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ben ik dan de enige die twaalf jaar voor een 17/18-jarige nogal jong vindt?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 12:04 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Revelio schreef:
    Ben ik dan de enige die twaalf jaar voor een 17/18-jarige nogal jong vindt?

    Nee, ik ook ;p


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nou hij word 17 maar that doesn't matter. Zon liefde kan best bestaan hoor, tussen mijn ouders zitten 7 jaar. Ze moet alleen heel duidelijk zijn over wat zij wil en wat niet, grenzen stellen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het hangt er vanaf hoe hij tegen het leeftijdsverschil aankijkt, want ik was op een jongen en hij was 17 en 15 en hij vond leeftijd een probleem.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    RestlessSoul schreef:
    Nou hij word 17 maar that doesn't matter. Zon liefde kan best bestaan hoor, tussen mijn ouders zitten 7 jaar. Ze moet alleen heel duidelijk zijn over wat zij wil en wat niet, grenzen stellen.

    Ja dat snap ik, maar als twaalf jarige.. dat is anders dan als zij 16 is en hij 20, snap je? Twaalf is gewoon nog erg jong. En al helemaal voor een jongen van 16/17, die wil al snel meer. Als hij dat al gehad heeft dan, zeg maar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Revelio schreef:
    (...)
    Ja dat snap ik, maar als twaalf jarige.. dat is anders dan als zij 16 is en hij 20, snap je? Twaalf is gewoon nog erg jong. En al helemaal voor een jongen van 16/17, die wil al snel meer. Als hij dat al gehad heeft dan, zeg maar.

    Ik snap je wel hoor, maar het is en blijft toch haar eigen keus. Als zij die liefde een kans wil geven dan moet ze dat ook mooi doen. En alles kan misgaan of je nu 12 bent of 16


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.