• Rollen nodig :)



    Prologue: Bound to Darkness

    Verhaallijn:

    Het is een zonnige winterdag in Vittoria als om klokslag twaalf uur de zon compleet verdwijnt van de hemel. Paniek breekt uit, van de steden tot in de diepe bossen.

    Daar verschijnt Clotho aan 2 van de hoofdpersonen, twee broers die in eht bos wonen. Clotho is een van de 3 Fates. De Fates zijn de 3 krachten die het lot sturen. Clotho onthult dat de Diamond of Balance, een diamand van 3 meter doorsnee die beladen is met magische krachten. Deze diamand regelt de balans van goede en slechte dingen in de wereld.

    Clotho verteld ze dat de Diamon of Balance vergiftigd is. Hij zit vol met Bloed magie nu, en straalt een donker rood light uit. Ze zegt dat bepaalde mensen een element vertegenwoordigen. Alleen de 5 mensen die deze elementaire magie bezitten kunnen de Diamond purificeren.

    Clotho laat alleen die hint achter, samen met een witte steen. Er staat een pentagram in gekerft. Delen van het pentagram lichten op als de persoon die die elementair magie bezit in de buurt is.

    De twee broers gaan op zoek naar de andere Elementen, waarna ze door de rest van het land moeten, om hun magie te activeren in hun "Checkpoints".

    Dat is het verhaal in het kort, en ik heb rollen nodig :)Natuurlijk verklap ik niet alles wat er gaat gebeuren, maar toch.



    Ik kies de BESTE rollen en niet de eerste! Graag alles heel uitgebreid

    Rollen nodig:

    Element: Vuur - Jongen - BEZET: SofieSaade
    Element: Water - Meisje
    Element: Lucht - Meisje - BEZET: Prime
    Element: Aarde - Jongen - BEZET

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Element:
    Karakter:
    Uiterlijk: (Foto + uitleg)
    Extra:


    UITGEBREIDE ROLLEN please :)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 18:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juli 2011 - 19:09 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    haha ik wacht ook hoopvol op een berichtje (nerd)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 18:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eerst meer rollen nodig :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Edit; Uitgebreide rollen maken meer kans :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik heb mijn rol iets aangepast :D

    =3 Je mag altijd meerdere rollen invullen, maar sommige zijn al bezet (zie topic)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ever schreef:
    Rol: Lucht - Meisje
    Naam: Azura loenetta Aira
    Leeftijd: 16
    Element: Lucht
    Karakter: Azura is een best verlegen meisje, ze is koppig en betrouwbaar. Ze kan heel nieuwsgierig zijn en wil alles weten. Azura is een boekenwurm, die het liefst de hele dag een boek leest, maar als het nodig is, is ze heel actief en kan je op haar rekenen. Ze is heel goed in leren en staat gemiddeld voor de meeste vakken een 8 of 9, maar ze laat niemand het merken, want ze staat niet graag in de belangstelling.
    Ze is snel bezorgd om iemand, waardoor ze snel verdrietig is.
    Uiterlijk: (Foto + uitleg)
    http://s598.photobucket.com/albums/tt63/daemons666/?action=view¤t=AlexisBledel2.jpg¤ttag=Alexis%20Bledel
    Azure heeft donker bruine haren tot over haar schouders en ze heeft lichtblauwe diepe ogen. Ze heeft mooie donkere wenkbrauwen en kleine rode lippen.
    Extra: Azura loopt het liefst op sleehakken, want ze is rond de 1m 60.


    beetje kort =3 mag langer


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wil geen rol, maar meld het me als je begint ^^

    IDFC schreef:
    Ik wil geen rol, maar meld het me als je begint ^^


    zal ik doen :D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Edit: prologue staat nu online
    Bound to Darkness


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Naam: Syrena Gionaeva
    Leeftijd: 16
    Element: Water
    Karakter: Syrena is, zoals haar naam voorspelt, heel erg sereen. Ze is een persoon dat dicht naast haar emoties staat en hecht hier dan ook grote waarde aan. Ze zal eerder uit haar gevoelens handelen dan dat ze daadwerkelijk naar haar hoofd luistert. Dit zorgt er voor dat het soms lijkt alsof ze roekeloos is, of niet nadenkt, maar dat is niet noodzakelijk waar. Haar gevoelens vindt ze gewoon uiteindelijk belangrijker, wat dingen soms ingewikkeld maakt.

    Syrena is erg verzorgend, een beetje een moederfiguur voor anderen die het nodig hebben. Maar ze is niet overbezorgd, ze verzorgd mensen gewoon graag en wil ze graag helpen. Ze is erg intuïtief, wat het luisteren naar haar gevoelens verder in de hand speelt. Natuurlijk maakt ze niet altijd de goede keuzes, maar het gaat haar er om wat ze op dat moment als goed aan voelt.

    Soms kan dit mensen wel eens irriteren, vooral haar kalme karakter en het feit dat ze altijd probeert anderen hun gevoelens te laten vertellen. Dat is een negatief punt, sommige mensen willen nou eenmaal niet dat iemand zich in hun privézaken begeeft, en dit is iets dat Syrena nogal eens doet.


    Uiterlijk: Syrena heeft donkerbruine lokken, die tot net over haar schouders komen. Er zijn dagen waarop ze het wel wil vermoorden, bijvoorbeeld als het helemaal plat en dor op haar hoofd lijkt te liggen, maar over het algemeen is ze er wel tevreden mee. Haar ogen kunnen als reebruin omschreven worden, en de reeënogen kan ze dan ook opzetten. Which she will, if she needs to.

    Ze heeft een hartvorming, klein gezicht, met een kleine neus en lichtroze lippen. Haar huid is redelijk bleek, roomwit zo ongeveer. Als het weer buiten slecht is, zouden sommigen haar als ongezond aanschouwen, maar in de zon is hier niks van te merken. Ze verbrand wel redelijk snel, dus een goede zonnebrand of iets in die richting is aan te raden.

    Syrena draagt het lieft wijde kleding, die niet aan haar lichaam vastgeplakt zit, zodat het lijkt of ze niet kan ademen. Ergens vindt ze kleding erg benauwend en het liefst ligt ze de hele dag in het water. Technically, skinny dipping isn't a problem for her en erg preuts is ze ook niet.

    Extra: Ze heeft een 'healing touch'. Ze is goed in het verzorgen en verbinden van wonden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.