• ik heb een probleem puisten k kan se nie weg krygen:( daardoor word k gepest en daardoor is mijn lifestyle verpest wie weet iets hoe je er vanaf komt?

    ik had ook echt superveel van die kutdingen:(
    bij mij hield zinkzalf (gwn te koop bij de etos ofzo) egt supergoed:D


    I am an idiot, I move.

    Mijn vriendin had ze veel. Nu nog heel licht hier en daar een.

    Moet je toch bij een erkende apotheker gaan. Die weten iets wat vet goed helpt. Deed mijn vriendin ook en die was er binnen 2 maand zo goed als vanaf. En blijf het smeren. Anders heb je kans dat het weer terug komt.

    Ik heb ook wat van dr geleend en bij mij was alles ook geleik weg. Had een paar op mijn gezicht een tijdje door bierzuiperij enzo denk ik maar dat stelde weinig voor.

    En vooral maar dan VOORAL niet kapot knijpen. Krijg je er veel meer voor terug. Deed ik ook eens. Eerst had ik er 1 en toen werd ik 2 dagen later wakker met 4 :S.

    Maargoed ben nu 100 % puistenvrij en dat voelt toch een heel stuk lekkerder. En ik hoop jij ook straks ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Mijn vriendin had ze veel. Nu nog heel licht hier en daar een.

    Moet je toch bij een erkende apotheker gaan. Die weten iets wat vet goed helpt. Deed mijn vriendin ook en die was er binnen 2 maand zo goed als vanaf. En blijf het smeren. Anders heb je kans dat het weer terug komt.

    Ik heb ook wat van dr geleend en bij mij was alles ook geleik weg. Had een paar op mijn gezicht een tijdje door bierzuiperij enzo denk ik maar dat stelde weinig voor.

    En vooral maar dan VOORAL niet kapot knijpen. Krijg je er veel meer voor terug. Deed ik ook eens. Eerst had ik er 1 en toen werd ik 2 dagen later wakker met 4 :S.

    Maargoed ben nu 100 % puistenvrij en dat voelt toch een heel stuk lekkerder. En ik hoop jij ook straks ;).


    ik heb vanalles geprobeert van clerasiel tot zinkzalf ik eb egt aan die menskes by de apotheker gevraagt nixs helpt:(

    oke ik zal jou is even helpen met je puistjes probleem. Maak jij je gezicht iedere dag schoon ? en gebruik je speciale gezichts tonic voor een vette of droge huid ? Dat is een van de grootste redenen van het ontstaan van een huid. verstopte poriën. Wat ik altijd doe is iedere ochtend en avond mijn gezicht goed schoonmaken. en daarna met speciale tonic mijn vette plekjes zuiver maken. ik heb een tonic van het merk etos schrik niet de prijs is 6 euro zoveel. verder wat je ook is kan doen is. een gezichtsrub kopen voor jou huid type en een masker. wat ik je ook kan aanraden is stomen daar gaan je poriën van open. als je stoomt is het slim om daarna je maskertje op te doen. en ik heb nog 3 tips voor je. 1 gebruik tandpasta die drogen je puisten uit. 2 aardappelen. een schijfje aardappelen en daarmee over je gezicht wrijven werkt ook goed. moet je wel doen als je gaat slapen. 3 NOOOOOOIT uit knijpen. als je uitknijpt worden het er alleen maar meer


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    oke ik zal jou is even helpen met je puistjes probleem. Maak jij je gezicht iedere dag schoon ? en gebruik je speciale gezichts tonic voor een vette of droge huid ? Dat is een van de grootste redenen van het ontstaan van een huid. verstopte poriën. Wat ik altijd doe is iedere ochtend en avond mijn gezicht goed schoonmaken. en daarna met speciale tonic mijn vette plekjes zuiver maken. ik heb een tonic van het merk etos schrik niet de prijs is 6 euro zoveel. verder wat je ook is kan doen is. een gezichtsrub kopen voor jou huid type en een masker. wat ik je ook kan aanraden is stomen daar gaan je poriën van open. als je stoomt is het slim om daarna je maskertje op te doen. en ik heb nog 3 tips voor je. 1 gebruik tandpasta die drogen je puisten uit. 2 aardappelen. een schijfje aardappelen en daarmee over je gezicht wrijven werkt ook goed. moet je wel doen als je gaat slapen. 3 NOOOOOOIT uit knijpen. als je uitknijpt worden het er alleen maar meer


    dat eb k dus ook allemaal al ooit geprobeert:(

    Goh,,
    Ik zou als het cliche zeggen, Clearsil.
    Maar dat helpt nie, de mijne worden erger ><
    Ach gewoon, als je thuis bent, een haarband dragen zodat je haar er niet voren hangt. dat helpt misschien wat


    death to the one at the end of the serenade.

    Waarom vinden mensen puisten erg
    Ik hbe ze ook en ik woord er niet mee gepest ofso
    Weetje wees blij dat je puisten hebt want dan krijg je ze later niet
    En die gene die je pesten die krijgen ze later dan wel!

    Uhm. ikzelf heb ook puistjes, maar eigenlijk word ik er niet om uitgescholden. maar ik zit er aan te denken om naar een dermaloog te gaan ofzu, want op mijn rug zitten giga veel dingen. dat word ook wel weer minder, maar goed.
    als je wilt zien hoe het er bij mij uitziet, neem maaar een kijk in mijn FB.<3

    Een huisarts raadplegen?


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb echt heel veel daarvoor maar het helpt wel.. ik had echt een maanlandschap en nu bijna een gaaf huidje. Ik heb van Garnier zo'n drie-in-een facewash, scrub en masker voor 15 euro. Dit lijkt best veel, maarje doet er echt heel lang mee en op zich heb je dan een facewash, scrub en masker voor 5 euro per stuk! ik merkte er al na een paar dagen wat van, daarna is mn huid ook zo lekker zacht^^ als je al puistjes hebt moet je naar de apotheek gaan, en vragen naar benzacy *blablabla hele lange naam* gel.. het is een tube met bruin & oranje, je kan ook de rode nemen die is sterker. Van de etos heb ik zo'n soort stip-gel, dat helpt om, als je een puistje zit opkomen heb niet groot te laten worden. Kost idd wel wat maar die dingen gaan vaak heel lang mee... en trouwens je hoeft ze niet allemaal te proberen... ik krijg vaak dingen van mijn nicht enzo dus kost het bij bijna niets. Hope dat het beter gaat =D


    BAM!

    > titel veranderd, allemaal hoofdletters is niet toegestaan ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik heb daar ook last van soms,,
    geeft niet! het is nu eenmaal zo.
    als ze je daarmee pesten, gwn negeren,
    maar ben jij nu echt de enigste met puistejes??
    dat zou mij verwondeeren!
    weet je wat bij mij helpt: BIERGIST!
    gwn gaan kopen in kruidvat!$$
    (K)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Clearasil is shittroep. Krijg je alleen maar meer van.

    Had ik dus ook. Ik begon er met 1. D8 wow ff uitknijpen begon ik er met 4. Clearasil gehaald en even later had ik er veel meer. Toen het spul van me vriendin geprobeert en alles was binnen een week weg.

    Nu ben ik al meer dan 1 jaar helemaal puistenloos.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Zelf had ik daar ook last van van mijn 8e tot mijn 10e en ik heb niks gesmeerd ofzo. Ja echt, als je ervan afblijft wordt het minder rood en gaat het sneller weg. En de helft van die spulletjes bezorgen voor puisten inplaats van dat ze weggaan.
    Een vriendin van mij had eerst last van rode puistjes op haar voorhoofd en kin en toen gebruikte ze Nivea Young nachtcreme(van die reclames) en dat schijnt te werken ^^

    Ooh, ik ken da probleem...
    ik heb ook ongeveer alles uitgeprobeert dat er bestaat, maar het wordt aleen maar erger..:S
    Ik ga binnenkort naar een dermatoloog, die me er hopelijk vanaf helpt..


    And the wheels just keep on spinnin'