• Hey,
    dit is mijn nieuwe story, het is een gewone verhaal, zonder beroemdheden ofzo, het is een beetje afgeleid van Dengeki daisy, Voor diegene die van manga of gewone verhaal willen lezen, hier is een voorproefje:

    'Hey, Letha, kom eens, je grote broer heeft een cadeautje voor jou.' zegt mijn broer met een zacht gefluister. Ik draai me naar hem om met betraande ogen. Langzaam gaat hij voor me zitten en keek me met doordringende ogen aan. 'Ik heb hier een gsm liggen, en het is voor jou. Daarin zit een contactpersoon genaamd; Orchid. Hij zou je broer vervangen als ik er niet ben.' fluistert hij. Met betraande ogen keek ik hem aan. 'Wat bedoel je daar mee? Ik wil niet dat die persoon je vervangt. Wie is die persoon?' Op dat moment breek ik door de emoties en lief streelt mijn broer mijn hoofd. 'Orchid is een heel aardig persoon, hij zal je helpen als je hem nodig hebt, hij zal je steunen en beschermen, je kan hem altijd sturen en altijd zal hij terug sturen.'
    Dat waren zijn woorden voor hij stierf aan maagkanker. Het laatste ding dat ik nog van hem heb is deze gele gsm die verbonden is met de mysterieuze Orchid.

    Genre; Mysterieus, romantiek, comedie

    Link:[url] http://www.quizlet.nl/stories/55039/mails-and-love-can-it-go-together/[/url]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 19:31 ]


    FireFlies Above My Head

    De kleuren in je tekst laten mijn ogen branden, waardoor ik weinig zin heb, de tekst in je topic te lezen :'D


    Let it come and let it be

    Wait, what. Ze krijgt een gsm en mailt met die Orchid? .__.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    wait whut, whats up with the flashy colors?
    ah buh ik kijk morgen wel


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    wait whut, whats up with the flashy colors?
    ah buh ik kijk morgen wel

    It's a happy sugar-overloaded animefag. Whaddaya think.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    (...)
    It's a happy sugar-overloaded animefag. Whaddaya think.


    I don't think at this hour, well actually I mostly don't think at all...


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    CountMeIn schreef:
    De kleuren in je tekst laten mijn ogen branden, waardoor ik weinig zin heb, de tekst in je topic te lezen :'D


    Ghaha sorry, maar anders lijkt het alsof het een beetje saai is alleen zwart ;)


    FireFlies Above My Head

    HAHA, briljant!! Daisy >>> Orchid! xD Supergoed :)

    Als ik het zo lees is het precies hetzelfde als Dengeki Daisy... gaat het er heel sterk op lijken of is dit het enige dat er zo mee overeenkomt?


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Asgard schreef:
    HAHA, briljant!! Daisy >>> Orchid! xD Supergoed :)

    Als ik het zo lees is het precies hetzelfde als Dengeki Daisy... gaat het er heel sterk op lijken of is dit het enige dat er zo mee overeenkomt?


    Het is een verhaal dat eigenlijk bijna hetzelfde verhaallijn heeft met andere namen ;D en soms andere gebeurtenissen dan in het origineel


    FireFlies Above My Head

    SmileCake schreef:
    (...)

    Het is een verhaal dat eigenlijk bijna hetzelfde verhaallijn heeft met andere namen ;D en soms andere gebeurtenissen dan in het origineel


    Okee :) Het wordt ook moeilijk om het origineel helemaal te volgen, aangezien nog steeds niet alle mysterieën opgelost zijn.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Asgard schreef:
    (...)

    Okee :) Het wordt ook moeilijk om het origineel helemaal te volgen, aangezien nog steeds niet alle mysterieën opgelost zijn.


    yup das waar ;p


    FireFlies Above My Head

    Dát noem ik nu flashy! Dan heb ik nog geen zin meer om de tekst te lezen, maar inderdaad, ze krijgt een GSM & Mailt met die Orchid?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Endlich schreef:
    Dát noem ik nu flashy! Dan heb ik nog geen zin meer om de tekst te lezen, maar inderdaad, ze krijgt een GSM & Mailt met die Orchid?


    Jep dat is waar


    FireFlies Above My Head