• Gisteren werkte mijn internet niet,en uit verveling heb ik een intro voor mijn youtube kanaal gemaakt.
    Maar ergens ben ik aan het twijfelen of ik hem zou nemen of niet dus daarom roep ik jullie quizletters allemaal op om jullie mening te geven over de intro


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Hmmm iets te kort en door de muziek lijkt het alsof er nog iets achteraan komt.
    Verder is hij wel leuk :)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha. Hij is wel geinig!
    Maar ik weet niet, dat moet je toch zelf bedenken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    RestlessSoul schreef:
    Hmmm iets te kort en door de muziek lijkt het alsof er nog iets achteraan komt.
    Verder is hij wel leuk :)
    Het is ook de bedoeling dat er iets achter komt ;d zie het als een intro bij zo'n serie ofzo (:


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    USB schreef:
    (...)Het is ook de bedoeling dat er iets achter komt ;d zie het als een intro bij zo'n serie ofzo (:

    Dan kan het wel ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Viel je nu op het einde? :')
    Maar ik zou het doen...ik vond het best grappig ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haha ik vind het leuk (:
    Gewoon doen

    Persoonlijk zou ik al wegklikken als ik zoiets zag, maar goed.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik zou niet eens de moeite nemen om verder te kijken, sorry :'D


    -

    Ik vind hem echt geniaal :')

    Before schreef:
    Persoonlijk zou ik al wegklikken als ik zoiets zag, maar goed.

    OffTheRecord schreef:
    Viel je nu op het einde? :')
    Maar ik zou het doen...ik vond het best grappig ^-^


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    Ik zou niet eens de moeite nemen om verder te kijken, sorry :'D


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    haha, ik vind hem echt gewoon geweldig! Alleen het einde 'and watch' zou ik anders doen.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 23:03 ]


    <3

    hij is wel grappig!