• -

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 16:31 ]


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Pyro schreef:
    Bloed word bruin naarmate het langer buiten het lichaam is, niet?

    Ja :]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat kan hoor, je kunt er vanuit gaan dat je een vrouwtje geworden bent. (banana)


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Dat kan hoor, je kunt er vanuit gaan dat je een vrouwtje geworden bent. (banana)

    Wat iedereen al zegt ! (:
    Bloed is wat iedereen noemt 'rood', maar dat is niet zo. Helderrood is gewoon een begrip. Als je ongesteld bent, is het sowieso nooit 'helderrood', en hoe langer het in je onderbroek,tampon,maandverband zit, hoe bruiner het wordt.
    Het is helemaal niet eng! Het is een keer per maand een paar dagen. Het kan zijn dat je last krijgt van buik/rug pijn, en dan moet je gewoon wat rustiger aan doen. Je kunt ook naar de dokter gaan voor 'de pil' die helpt net iets beter, en zorgt ervoor dat je regelmatig ongesteld wordt.

    Gefeliciteerd, en succes!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Als ik ongesteld ben, heb ik een periode waarin waarin ik heel hard (rood) bloed en dan een periode waarin ik amper bloed en dat is dan weer bruinig.
    't Kan goed zijn dat je ongesteld wordt, ja. ^-^


    Let the Night embrace you

    Hier bij dopen we je tot vrouw(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het zou heel goed kunnen, bij mij is het de eerste dag ook bruinig.
    Je kunt zien wat het is aan de plaats waar het zit, als je nog twijfelt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    gleecullen schreef:
    bij mij was het oook bruin het eerste keer. mn oma en ma gingen net zniet zingen. mn oma gaf een hand en zei "gefeliciteerd met je vrouwelijkheid"xD


    Een vriendin van me was op school, en ze had heel erg buikpijn van ongesteldheid... En de leraar wou per sé weten waarom ze dan naar huis wilde. Toen ze het zei, begon hij helemaal van "Ja daar moet je blij om zijn, dan moet je een feestje bouwen!"
    creep ;X


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Dat vieze spul komt ook altijd voor mijn em capé ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik ben het nu ongesteld en zoals ik het la zei op een woensdag word ik het en op donderdag heb ik altijd hevige pijn net zoals nu >.< damm gelukkig heb ik ff wat soep genomen lang leve de pil _O_


    Shoganai i ne~

    Simpel, je bent voor het eerst ongesteld. Het is niks om bang voor te zijn


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    SYN schreef:
    Waarschijnlijk begin je een echte vrouw te worden! *O*


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het kan zijn dat je voor het eerst ongesteld bent, maar ik had éerst bruin & ietsje erna kwam het 'echt' rode bloed er nog aan (; Ik denk alleszins niet dat het diarree is. (; Agh jaa, je zult wel zien of je binnen een maand ongesteld wordt of niet. ^^ Al kan het natuurlijk ook langer duren.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Waarschijnlijk ben je voor het eerst ongesteld. Kijk hoe het voor de rest van de dag loopt. En als je het volgende maand niet krijgt, geen zorgen dat is normaal op het begin, dan durft het enkele maanden over te slaan. (:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 11:32 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat heet toch afscheiding? Krijg je voordat je ongesteld word. Heb ik ergens gelezen


    "I'm a loser, that means I've been lost before."