• -

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 16:31 ]


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Pyromaniac schreef:
    Dat heet toch afscheiding? Krijg je voordat je ongesteld word. Heb ik ergens gelezen

    Nope, dat is witachtig haha.

    En ja, ik denk dat je ongesteld bent geworden haha. (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Discography schreef:
    (...)
    Nope, dat is witachtig haha.

    En ja, ik denk dat je ongesteld bent geworden haha. (bloos)


    Ah, oke dan. xd


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    je bent ongesteld , bij mij is het ook niet altijd rood (:
    dat betekent omdat het al langer in je lichaam is , dan gaat het wat verkleuren (:

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:30 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Dit is inderdaad best ranzig ja. Ach je komt er wel achter lijkt mij.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Kan goed zijn hoor, bij mij was het ook bruin bij de eerste keer.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kan best dat je voor de eerste keer ongesteld bent.

    Gefeliciteerdd! 8D


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ga er maar vanuit dat je ongesteld bent.
    En dat van mij is ook bijna nooit helderrood hoor, don't worry :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je bent nu een grote meid, haha!
    Ok, don't worry, het zijn gewoon je maandstonden, je bent niet ziek ofzo. (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    vraag het gewoon aan je moeder, & ik was die dag echt misselijk, dus, was je misselijk ?


    Save me from myself.

    Dat komt omdat je het voor het eerst bent. Ik ben al vanaf me 9de ongesteld, ik ben nu 19. Mijn ongesteldheid is nu ook in het begin een beetje bruin en daarna begint het bij te kleuren naar rood.

    Als het over een paar dagen over is, en je over een maand ongeveer weer dat in je onderbroek hebt, dan ben je ongesteld.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Colors schreef:
    Dat komt omdat je het voor het eerst bent. Ik ben al vanaf me 9de ongesteld, ik ben nu 19. Mijn ongesteldheid is nu ook in het begin een beetje bruin en daarna begint het bij te kleuren naar rood.


    Je 9de? Arme jij. O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dudes dit is ruim 2 weken geleden ik denk dat ze er ondertussen wel is achter gekomen O_O en wie schop telkens die topics omhoog?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat had ik ook.. Dus waarschijnlijk wel ;D

    Bij mij ging het echt heel stom, want ik zei zo tegen mijn moeder: "Ik ben het" Zegt ze dus heel droog terug: "Ja ik zie dat jij het bent". Dus ik weer "Nee ik ben het!" Dus zij raar kijken dus ik zo met mijn hoofd naar beneden knikken, en toen begon ze te lachen en knuffelde ze me, xd


    Forever.