• Ik vroeg mij eigenlijk af hoe iedereen hier Quizlet heeft ontdekt?

    Ik zocht naar plaatjes en je kunt dan op de site klikken waarvan het komt en dat kwam van hier.
    Jullie?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 9:57 ]

    Via een vriendin van habbo. Ik vond het eerst niet zo leuk.
    Maar dan na een tijdje wel.Quizlet is echt een leuke site :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Via een vriendin :'DD


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik was plaatjes van Tokio Hotel aan het opzoeken en opeens kwam Quizlet als een van de resultaten. Ik ben vrij vlug zelf beginnen (in die tijd nog Quizzen)schrijven. Toen was Quizlet inderdaad nog niet zo populair en kijk nu bijna vier jaar later hou ik nog steeds van deze site. (:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 10:23 ]


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Door een vriendin, ze zei dat je hier quizzen kon doen en toen ging ik dat doen en uiteindelijk heb ik een account aangemaakt en ben ik gaan schrijven


    Ivar Oosterloo.

    Sleutelbloem schreef:
    Via een vriendin


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik zocht quizzen en kwam zo bij quizlet.


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Authors schreef:
    Ik zocht info over Tokio Hotel en kwam zo bij de verhalen. Eerst zat ik hier nog een jaar zonder account op en toen maakte ik er ééntje aan. Ik ben zo'n 3 keer een periode afwezig geweest omdat ik het niet meer leuk vond, maar nu ben ik al een lange tijd terug en ben ik niet echt van plan om weg te gaan :')

    Zelfde, maar dan zonder de afwezigheden c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zocht iets om quizzen te maken :] en een Plaatje die ik zocht


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn oog viel op een Draco Malfoy verhaal, and I liked it. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Memphis schreef:
    Via een plaatje. Toen heb ik nog een hele tijd zonder account op Quizlet gezeten en gewoon dingen gelezen enzo, maar toen heb ik uiteindelijk toch maar een account aangemaakt. Geen spijt van gehad (:


    Ja, ik ook! Echt precies zo (:


    Kill them with kindness.

    Ik typte in: 'verhalen schrijven'.
    Et voilà, toen kwam ik hier. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik las verhalen op Gosupermodel, en toen zei daar een meisje dat ze ook op quizlet schreef :')


    We can't spend our lives waiting to live.

    Via ImTheWolf

    I can't remember :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tokio Hotel plaatjes