• Ik vroeg mij eigenlijk af hoe iedereen hier Quizlet heeft ontdekt?

    Ik zocht naar plaatjes en je kunt dan op de site klikken waarvan het komt en dat kwam van hier.
    Jullie?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 9:57 ]

    ik verveelde me en zocht quizen en je raad het. de eerste keer klikte ik het weer weg en later heb ik een acount gemaakt en kereeg vreinden toen heb ik mn vreindin verrslaafd gammaakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik was op zoek naar leuke verhalen en fanfictions en toen kwam ik hier :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    via LostinPain.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Via een stom iemand.


    Gradually, then suddenly..

    Via een plaatje van Gerard Way :']


    Caution first, always.

    Authors schreef:
    Ik zocht info over Tokio Hotel en kwam zo bij de verhalen. Eerst zat ik hier nog een jaar zonder account op en toen maakte ik er ééntje aan. Ik ben zo'n 3 keer een periode afwezig geweest omdat ik het niet meer leuk vond, maar nu ben ik al een lange tijd terug en ben ik niet echt van plan om weg te gaan :')

    Same :3
    En dat is nou al zo'n vier jaar geleden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zo'n 4 jaar geleden verveelde ik me en begon random quizjes te zoeken. En toen gaf een vriendin me de link van Quizlet. Eerst een maand anoniem allemaal quizjes gedaan en toen ontdekte ik dat je je kon aanmelden. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Via de twiliht hyves xd.


    To infinity and beyond •

    Via een vriendin


    As travars

    Via wieowie.nl
    Ik tikte in Edward Cullen en dan heb je dingen met huves enzo. en je hebt met dingen van Google. En toen stond er een Edward Cullen-verhaal bij hier op Q.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Via mijn vriendin SpringRain

    Orchideous schreef:
    Plaatjes van Tokio Hotel, zo'n tig jaar geleden. (krul)

    Ik doe heel graag testjes & quizzen & toen ik dat bij google ingaf kwam ik bij Quizlet uit :)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    CountMeIn schreef:
    Ik was altijd al dol op die Quizzen en Testjes, omdat ik dan meer over mezelf ontdekte, gezien ik mezelf amper begreep. Toen tikte ik in 'Quizzen' en toen kwam ik bij Quizlet uit. Meteen een account gemaakt, quizzen gedaan en toen werd het saai. Ik ging weg, even later verveelde ik me en kwam ik terug, ik maakte mijn eerste -falende- story. Toen ontdekte ik het forum en toen was ik verslaafd :9~

    Lees jij mijn gedachte ?

    Via google.


    I´m nothing special.