• Ik (17) was eerst 9 maanden met een jongen (21), een relatie hadden we niet officieel maar het leek er wel heel erg veel op. Uiteindelijk kwam ik erachter dat hij de laatst 1,5/2 maanden van die 9 maanden een ander had... Serieus ik heb me nog nooit zo kut gevoeld, hij was de eerst van wie ik echt hield en mijn eerste keer seks...

    Maar goed, naast hem had ik een hele goede vriend (18) waar ik alles bij kwijt kon. Ik begon een beetje andere gevoelens voor hem te krijgen maar ik drukte ze weg omdat ik toen nog met die andere gast was. Dat was dus over en nja op een feestje 2 weken na die breakup zoende ik met die vriend. Heel onverwacht, we namen gewoon afscheid zoals normaal, knuffel enzo en ineens zoende we elkaar... Die week erna (is nu een week geleden) spraken we 3 keer af. Het voelde zo goed echt, ik voelde me weer fijn en met ieder kusje en knuffel dat hij me gaf vergat ik die andere gast en nja ik voelde me zo fijn bij hem!

    Daarna zocht ik steeds contact maar antwoordde hij niet of hij had geen tijd voor me. Dus gisteren vroeg ik aan hem "Heb je wel tijd voor een vriendin/relatie?" En zijn antwoord was glashard nee. Gewoon "Nee geen tijd voor." Toen brak ik serieus, echt ik had het niet meer. Eerst me het gevoel geven dat alles goed komt en dat wij samen zouden zijn en dan daarna gewoon geen tijd hebben. Als hij dat van te voren had aangegeven dan had ik er niet eens aan begonnen...

    Ik weet dat deze twee dingen vrij kort op elkaar waren, dat doet nu dus ook zo'n pijn, ik begin me af te vragen wat ik toch steeds fout doe aan gezien geen enkel relatie bij mij wil werken... En je kunt me nu dus letterlijk opvegen, ik voel me nogal gebroken namelijk.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 21:48 ]


    -

    Ah, dat is écht crap! Jongens kunnen af en toe ook zó gevoelloos zijn hè.. Ik zou veel afleiding proberen te zoeken en zo min mogelijk alleen zijn, dat doet wonderen! Heel veel sterkte!


    your eyes are like stars in the night.

    Dit, zucht, komt me bekend voor.
    Ik weet niet wat je in godsnaam zou moeten doen, want dat kan ik voor mezelf ook niet eens bedenken.
    Je moet vertrouwen blijven houden dat er ergens wél een lieve jongen voor je is, die je ooit wel zal ontmoeten en je al deze dingen nooit zal aandoen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    dat is echt erg, oh god. ik weet niet goed wat te zeggen.


    <3

    Heeel erg veel sterkte Anouk! <3

    Sommige jongens zijn echt zo aaargh -woede kreet-. Meisje ik wens je echt heel veel succes. Zorg er gewoon voor dat je veel afleiding krijgt, ga met vriendinnen wat doen en ga vooral niet nadenken wat jij verkeerd doet. Daardoor word je alleen maar onzeker van jezelf en dat hoeft echt niet ;) Er is vast wel een jongen die je leuk vind zoals je bent

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 16:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Poseidon schreef:
    Ah, dat is écht crap! Jongens kunnen af en toe ook zó gevoelloos zijn hè.. Ik zou veel afleiding proberen te zoeken en zo min mogelijk alleen zijn, dat doet wonderen! Heel veel sterkte!

    Ja ik ben nu niet alleen gedumpt maar ook mijn beste vriend kwijt... hij was zo lief beloofde me nooit pijn te doen en nu dit. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik begin jongens echt te haten!


    -

    lalalaloveu schreef:
    (...)
    Ja ik ben nu niet alleen gedumpt maar ook mijn beste vriend kwijt... hij was zo lief beloofde me nooit pijn te doen en nu dit. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik begin jongens echt te haten!

    Geef hem heel even de tijd, misschien zit hij met zichzelf in de knoop en wat hij nu eigenlijk wil. Een vriendschap en een relatie zijn 2 heel erg verschillende dingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LetsKrull schreef:
    Heeel erg veel sterkte Anouk! <3

    dankje krull <3


    -

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Geef hem heel even de tijd, misschien zit hij met zichzelf in de knoop en wat hij nu eigenlijk wil. Een vriendschap en een relatie zijn 2 heel erg verschillende dingen.

    Klopt, alleen zal het nu nooit zoals voorheen zijn en dat vind ik erg..


    -

    Aaah, dat is echt heel vervelend. Ik vind het echt vreemd dat die jongen zo doet, maar misschien zit hij zelf wel ergens mee ofzo en weet hij niet hoe hij daarmee om moet gaan. Niet dat je daar dan nu wat aanhebt, maar dat zou best wel eens kunnen (:

    In ieder geval, verlies de hoop niet! Ik weet dat dat moeilijk is, want ikzelf heb er ook niet veel vertrouwen in (ik heb zelfs nog nooit een relatie gehad, nou, dat geeft me ook niet veel vertrouwen in mezelf O.O), maar er loopt vast ergens wel iemand voor je rond die je wel waard is (:. Je bent nog jong, alle deuren staan nog voor je open ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    lalalaloveu schreef:
    (...)
    Klopt, alleen zal het nu nooit zoals voorheen zijn en dat vind ik erg..

    Dat is het risico dat je daarmee loopt en een van de hoofdredenen waarom ik het destijds heb uitgemaakt met mijn allerbeste vriendin. Tussen ons is gelukkigs niks verkeerd gegaan anders was onze nu 12 jaar tellende vriendschap naar de klote...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat een irritant lettertype.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Dankjewel allemaal, ik zal maar eens afleiding gaan zoeken.. (:


    -

    lalalaloveu schreef:
    (...)
    Ja ik ben nu niet alleen gedumpt maar ook mijn beste vriend kwijt... hij was zo lief beloofde me nooit pijn te doen en nu dit. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik begin jongens echt te haten!

    Sorry, op de een of andere manier moet ik dan aan Twilight denken, ook al ben ik daar geen huge fan van.
    OT; Het is echt ontzettend kut dat je beste vriend eerst je belooft dat alles goed zou komen en dat hij daarna afhaakt. Ik denk dat hij een beetje bang is dat jullie een relatie krijgen, omdat hij eerst altijd gewend was dat jullie beste vrienden waren... (Ik weet het ook allemaal niet hoor, bij mij zijn de jongens ook rampzalig.)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    lalalaloveu schreef:
    Dankjewel allemaal, ik zal maar eens afleiding gaan zoeken.. (:

    Doe dat maar dat is het beste, sterkte meid <3
    We have your back

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 16:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.