• Rechtsboven aan de pagina (naast 'Voorpagina') bevindt zich van nu af een button om Quizlet in te stellen als de startpagina van je browser.

    Doe er je voordeel mee :Y)


    Dit is mijn signature...

    Super!! Ik ga het meteen instellen [a]

    Als ik dat doe worden mijn ouders pissed denk ik >.< En dan vinden ze mijn verhalen ook veel te snel O.O


    Bored.

    Ajaah, ik zal ze as Startpagina instelle bij Google Chrome, ni bij Internet Explorer, want als mijn zus dn weer op mijne laptop graakt leest die gwn al mijn verhale... -___- ;]


    007

    mijn ouders MOETEN startpagina.nl als startpagina hebben -.- maar op me eigen laptop ga ik het zkr doen :Y)


    don't Worry...Be gay.

    Ik vroeg me al af waarom dat tekentje er stond x)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn idee. ;3


    -

    ik had quizlet al als startpagina. x'D


    AAP

    x'D , goed idee!
    Nu zit ik op een andere computer maar morgen zal ik quizlet als startpagina instellen!

    xx

    Heeft gedaan :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Zo cool :Y) Ik heb het meteen gedaan!

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Heeft ook gedaan x')

    Leuke update! Jammer dat mijn ouders boos worden als ik heb gebruik, maar voor andere is het ook erg handig!(dance)

    mijn ouders MOETEN startpagina.nl als startpagina hebben -.- maar op me eigen laptop ga ik het zkr doen :Y)

    Ja mijne ook o.o


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    heb ik al samen met google xD.


    Nvt

    als ik dat doe word mijn vader razend xD en dan leest hij mijn verhalen :S und dat is niet de bedoeling dat hij dat doet hea xD maar wel leul gevonden :P


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser