• Er is mij iets heel moois overkomen!
    Sinds gisteren heb ik voor het eerst in mijn leven een vriendje! En nog wel de aller aller liefste van de hele wereld (H)
    Ik ken hem via Annick / PUKKELx DING, en Annick ken ik dus weer via Quizlet, zoals jullie vast wel weten.

    Wanneer kregen jullie je eerste vriendje of vriendinnetje?

    Oh, en hij is vandaag jarig. Willen jullie zo lief zijn om hem te feliciteren in zijn gastenboek? (flower)
    RvanKuik

    Liefs, Emma

    Dubbele felicitaties! Eentje voor meneertje Ruben, en eentje voor het nieuwe gelukkig koppel. Koppellaarster at your service. Mission accomplished.


    Life is hard and then we die

    GEFELICITEERD!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Gefeliciteeeeeeeeerdd! *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    oeeee^^^

    Leukleukleuk!!!

    Congratz!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ah wat leuk. Gefeliciteerd en veel geluk samen!

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 21:43 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aww, wat lief, ik kreeg hier een glimlach van op mijn gezicht. Ik ben echt heel erg blij voor je! Dubbel gefeliciteerd en veel geluk samen (:


    26 - 02 - '16

    Wat leuk voor jullie! :D Heerlijk om verliefd te zijn he? Gefeliciteerd! Geniet ervan! (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Awh super leuk! Gefeliciteerd. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aah cutee! :3 Gefeliciteeeeerd *O*


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    GrumpyCat schreef:
    Aww, wat lief, ik kreeg hier een glimlach van op mijn gezicht. Ik ben echt heel erg blij voor je! Dubbel gefeliciteerd en veel geluk samen (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Yay, gefeliciteerd! Ik ben heel blij voor jullie. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aw, I'm so happy for you Em <3 Dit is echt geweldig om te horen ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Awhieee Emma, wat leuk voor je! :D


    -

    Ah wat leuk zeg, veel geluk samen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.