• Ja, ik ben mijn trage internet zat en ik wil graag overstappen van abonnement. Ik heb nu 130,0 Mbps en dat vind ik echt langzaam, aangezien ik sommige games/sites niet op normale snelheid kan checken. Sowieso, wil ik hoge snelheid ivm games etc. Dus mijn vraag; hoeveel Mbps hebben jullie (Klik op Wi-fi streepjes rechts onder, rechter muis op het netwerk waarmee je verbonden bent en klik dan op status. Net boven de signaalsterkte zie je hoeveel Mbps je hebt.) en tegen welk bedrag hebben jullie dat? Per maand/per jaar bijv.

    Thanks a lot! <3


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb 5,5 hier op mijn laptop O.o
    Ik kan nog net Youtube bekuisteren


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    150 Mbps. Geen idee voor hoeveel :'D
    over het algemeen wel snel, alleen mijn laptop kloot de laatste tijd nogal :'DDD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    300 Mbps met mijn router.

    60 Mbps met de buitenwereld.

    54, en het is snel.


    Gradually, then suddenly..

    Als je echt wilt weten hoe snel je VERBINDING is, en niet hoe snel je pc/router/modem aankan, dan doe je een speedtest: Klik (soms even geduld hebben)

    Als je (zoals in eerste post) gewoon rechtsklikt en kijkt bij status krijg je niet je echte verbindingsnelheid.

    Veel plezier!

    (300Mbps zal je zeker niet hebben, zelfs als er 75Mbps staat moet je je geen zorgen maken, doe een speedtest en je zult zien dat velen hier nog niet aan komen --> 20Mbps is al meer dan genoeg om te surfen)

    hopelijk hielp dit

    (het is normaal dat je upload veel lager ligt dan je download)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 0:54 ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    uhm. soms heb ik 1, soms heb ik 52. dat verschilt heel snel bij mij..
    net had ik 39, en nu 52 o;


    Me so good.

    48 zo snel is het niet maar het gaat.


    You are the dream. I am the dreamer.



    Zo dan? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wil je echt een goede internetsnelheid test doen moet je naar speedtest.net gaan.
    Zie hier mijn resultaat als ik druk bezig ben op het internet.
    Ik zit op zolder, 2de verdieping, de router staat beneden, ben verbonden via WiFi dus mijn snelheid is niet echt hoog xD



    Maar ik heb nergens last van, ik download nog steeds snel en gamen/internetten is ook geen probleem ;D

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 8:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    54 mbps o.0 , dat verklaart dus waarom ik altijd vertraging heb bij online games! o.0

    jeez, dat wordt overstappen! -_-" , thanks! :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    RestlessSoul schreef:
    Wil je echt een goede internetsnelheid test doen moet je naar speedtest.net gaan.
    Zie hier mijn resultaat als ik druk bezig ben op het internet.
    Ik zit op zolder, 2de verdieping, de router staat beneden, ben verbonden via WiFi dus mijn snelheid is niet echt hoog xD



    Maar ik heb nergens last van, ik download nog steeds snel en gamen/internetten is ook geen probleem ;D


    bij wie heb je dan de provider?


    Ligt and Darkness are both very different..

    Bij mij veranderen die Mbps steeds. Als ik een nieuwe site of zo laad, dan wordt het hoger en als ik niets doe, staat hij op 1,0 Mbps..

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 9:29 ]


    Je moet worden wie je bent.

    54,0 mbps en dat vind ik snel genoeg. Heb er nooit problemen mee gehad. :s


    Let the Night embrace you

    Poseidon schreef:
    Ja, ik ben mijn trage internet zat en ik wil graag overstappen van abonnement. Ik heb nu 130,0 Mbps en dat vind ik echt langzaam, aangezien ik sommige games/sites niet op normale snelheid kan checken. Sowieso, wil ik hoge snelheid ivm games etc. Dus mijn vraag; hoeveel Mbps hebben jullie (Klik op Wi-fi streepjes rechts onder, rechter muis op het netwerk waarmee je verbonden bent en klik dan op status. Net boven de signaalsterkte zie je hoeveel Mbps je hebt.) en tegen welk bedrag hebben jullie dat? Per maand/per jaar bijv.

    Thanks a lot! <3


    ik denk dat je dan utorrent en al dat soort programma's moet uitschakelen, want ik heb rond de 1/3e ofzo van wat jij hebt, en online gamen lukt mij wel goed. Alleen heb ik last van dat de vijand mij altijd eerder ziet dan ik hun omdat die con's niet gelijk lopen ofzoiets >.> en dat suckt, want dat verklaart waarom ik altijd als eerste neergeschoten wordt in modern warfare 2 x)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    bij wie heb je dan de provider?

    KPN, 3 in 1 paket ding.
    Mijn internet zou nog sneller kunnen zijn als ik dichterbij de router zou zitten xD

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 10:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.