• Ja, ik ben mijn trage internet zat en ik wil graag overstappen van abonnement. Ik heb nu 130,0 Mbps en dat vind ik echt langzaam, aangezien ik sommige games/sites niet op normale snelheid kan checken. Sowieso, wil ik hoge snelheid ivm games etc. Dus mijn vraag; hoeveel Mbps hebben jullie (Klik op Wi-fi streepjes rechts onder, rechter muis op het netwerk waarmee je verbonden bent en klik dan op status. Net boven de signaalsterkte zie je hoeveel Mbps je hebt.) en tegen welk bedrag hebben jullie dat? Per maand/per jaar bijv.

    Thanks a lot! <3


    your eyes are like stars in the night.

    Sorenos schreef:
    54 mbps o.0 , dat verklaart dus waarom ik altijd vertraging heb bij online games! o.0

    jeez, dat wordt overstappen! -_-" , thanks! :Y)


    Als je echt 54Mbps hebt, dan zou gamen geen probleem mogen zijn wat je verbinding betreft. Bij mijn grootouders game ik met een hele goeie ping (latency) op 15Mbps.


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.



    Wtf bij die andere speedtester kwam er bij mij altijd iets van 20 uit ofzo XD

    En waarom staat er dronten en essent? Daar woon ik niet én dat heb ik niet :'D

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 12:12 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    150,0 Mbps
    Dat vind ik snel :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Sorenos schreef:
    (...)

    ik denk dat je dan utorrent en al dat soort programma's moet uitschakelen, want ik heb rond de 1/3e ofzo van wat jij hebt, en online gamen lukt mij wel goed. Alleen heb ik last van dat de vijand mij altijd eerder ziet dan ik hun omdat die con's niet gelijk lopen ofzoiets >.> en dat suckt, want dat verklaart waarom ik altijd als eerste neergeschoten wordt in modern warfare 2 x)

    Ik heb niet eens Utorrent, en ik zet altijd alles uit xd


    your eyes are like stars in the night.

    waar zie je dat x:


    Kill them with kindness.

    Junglebeat schreef:
    54 Mbps ;x
    maar ik vind het niet zo traag ;o

    Same, maar hij is echt snel bij mij :")


    I was an angel living in the garden of evil

    Backyard schreef:



    Wtf bij die andere speedtester kwam er bij mij altijd iets van 20 uit ofzo XD

    En waarom staat er dronten en essent? Daar woon ik niet én dat heb ik niet :'D

    Het is de dichtste internet-server


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    54,0
    snel genoeg


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right