• Ik ga eindelijk eens beginnen stories te lezen! :D
    Want ik heb geen boeken meer, dus ben ik van plan wat stories af te printen & te lezen. :) (ik lees niet graag van de computer, met al dat lawaai om me heen -.-'')
    Dus het spijt me dat dit al het zoveelste topic is over stories zoeken, maar weet iemand een spannende storie over problemen ofzo, liefst niet te happy of over liefde. :Y)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 12:01 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik heb 2 storys die af zijn en 2 die in ontwikkeling zijn, neem maar een kijk op mijn profiel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    Memories


    Love isn't always fair

    Foto's = links


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb een verhaal met onbekende personen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik weet niet of 't wat voor jou is, maar ik plop 'm er maar neer:


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    En voor als je van onbekende personen en vampiers houdt, al post ik op de bovenste veel meer, de story is wel in 't Nederlands:
    River is a normal surfer boy. One day he meets the beautiful Belle, and he falls in love. But how does it come that he loves her so much that he wants to do everything for her? And does she love him too? Or is there just something that she wants from him?

    I want you

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 12:23 ]


    “Love is a contradiction.”

    Till I Collapse van Vanity (zie Top5) is echt een prachtige story over anorexia.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 12:22 ]


    Let it come and let it be

    De mijne is net begonnen, is een horror/thriller, dat gaat over entiteiten en bezetenheid. Check mijn profiel; Entity. ;3


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    http://www.quizlet.nl/stories/51282/an-lonley-girl-and-a-loverboy/

    Deze is echt vanaf het begin spannend!


    Be proud on something small

    Klik voor mijn spannende maar zielige Seth Clearwater STORY!!
    EN HARRY STYLES STORY! En orgineel. (:

    xxxxxxxxxxxxxx

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 13:35 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.