• Members of the WAG-gang
    Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ReinaxRamos - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Exposito - Elena - WAG van David Villa.
    Ventimiglia - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Roadrunner - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Discography - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Songbird - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Number4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 20:58 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Songbird schreef:
    (...)
    Ik ben sowieso nooit vriendjes met seksscenes. Ik denk dat ik nasty ga doen en het ergens ga afkappen en dan mogen jullie lekker zelf weten wat ze gaan doen.

    Hha anders moet je iemand een ebetje vragen om je te helpen ofoz. Iemand die het wel een beetje kan verwoorden en je kent bvb? Anders gaan mensen echt aan je kop zagen hha. Maarja je kiest zelf he, wil je die scene niet schrijven, dan schrijf je ze tohc niet, ze kunnen je niet verplichten; (:


    Tears are words the heart can't say.


    CATCH ME, I'M DYING :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Songbird schreef:
    (...)
    Ik denk dat je het moet taggen en dan een aparte link maken naar die tag (:


    Whut?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Number4 schreef:
    (...)
    Hha anders moet je iemand een ebetje vragen om je te helpen ofoz. Iemand die het wel een beetje kan verwoorden en je kent bvb? Anders gaan mensen echt aan je kop zagen hha. Maarja je kiest zelf he, wil je die scene niet schrijven, dan schrijf je ze tohc niet, ze kunnen je niet verplichten; (:

    Klopt. Nouja ik wil het wel ik vind het alleen lastig omdat ik niet weet wat ik precies moet schrijven :')


    Hope goes lost but never dies.

    Roadrunner schreef:
    (...)

    Whut?

    Haha. Je moet een nieuwe page maken met als link bijvoorbeeld www.jouurl.tumblr.com/tagged/story en als page title 'my 1D story' ofzo.

    En dan moet je elk hoofdstuk gewoon via een text post doen en dan taggen met story. En dan komt hij daar (:


    Hope goes lost but never dies.

    Songbird schreef:
    (...)
    Klopt. Nouja ik wil het wel ik vind het alleen lastig omdat ik niet weet wat ik precies moet schrijven :')

    Hha ik had dat in het begin ook. Hha ik heb maar 1 goeie geschreven. Anders moet je even kijken ofoz? Mss helpt het je. Ik vodn dat mijn enigste redelijk goed gelukte. Hha.

    oke nhee mss toch niet zo. Idk.


    Tears are words the heart can't say.


    Hope goes lost but never dies.

    Songbird schreef:
    (...)
    Haha. Je moet een nieuwe page maken met als link bijvoorbeeld www.jouurl.tumblr.com/tagged/story en als page title 'my 1D story' ofzo.

    En dan moet je elk hoofdstuk gewoon via een text post doen en dan taggen met story. En dan komt hij daar (:


    En ben ik nu dom. Want het lukt me niet, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.






    Hope goes lost but never dies.

    Number4 schreef:
    (...)
    Hha ik had dat in het begin ook. Hha ik heb maar 1 goeie geschreven. Anders moet je even kijken ofoz? Mss helpt het je. Ik vodn dat mijn enigste redelijk goed gelukte. Hha.

    oke nhee mss toch niet zo. Idk.

    Welk verhaal & hoofdstuk?


    Hope goes lost but never dies.

    Songbird schreef:





    DIE FOTO VAN DAVID, ADHGDSKJDHDY :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Songbird schreef:
    (...)
    Welk verhaal & hoofdstuk?

    Hij is falend en de rest ben je niet veel mee want dat was een onvoering dus seks scenes noem ik dat niet. Maar ik vind hem nog een beetje meevallen en ga hem ondertussen een beetje aanpassen.


    Tears are words the heart can't say.

    Roadrunner schreef:
    (...)

    En ben ik nu dom. Want het lukt me niet, haha.

    Wat lukt er niet aan? Waar ben je nu?


    Hope goes lost but never dies.